Gå til innhold

Ny slettepolitikk?


Atene

Anbefalte innlegg

Vi setter fortsatt pris på å bli tipset på mail om innlegg som bør slettes :-)

''Det kunne ha vært enda verre enn dette, fullt navn f eks, outing osv.sett

''

Hadde det vært verre ting, så ville det også blitt gjort noe med det raskere. Sidene var ikke helt uten tilsyn i helgen, men det ble ikke ansett som nødvendig øyeblikkelig å slette de tre innleggene Jølsen hadde postet. Den vurderingen er noen av dere uenige med oss i, og dere har valgt å uttrykke det både her og på mail. Vi merker oss at dere er kritiske, men det er ikke gitt at vi endrer prioriteringer som følge av det. Totalt sett mener vi at doktoronline har blitt fulgt opp svært tett den senere tiden, og at man ikke alltid kan forvente det perfekte :-)

Kan dere svare meg på en ting? Det har vært en del rykter her inne i det siste som sier at webmaster er annen fast bruker etter at det kan se ut som vedkommende har muligheter til å gå inn å slette egne ting, samt hoppe inn i andre tråder og "leke" webmaster.

Etter å ha gjort en del undersøkelser på skrivemåte og ordvalg som blir brukt, kan det se ut som disse ryktene stemmer.

Jeg synes en slik måte å blande roller på blir en useriøs måte å utføre jobben sin på, spesielt med tanke på at en del faste brukere innimellom kan ha behov for å skrive anonyme innlegg.

Derfor fint om webmaster eventuelt kan avkrefte disse ryktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • morsan

    12

  • Atene

    6

  • candyqueen_83

    5

  • Mary Poppins

    2

Gjest kaffekanna

;-)

Som sagt, min hovedirritasjon er ikke Webmaster, men alle andre som driver og synser her inne på en slik måte at man skulle tro at saken bare gjaldt at man ikke våger å stå for det man selv har skrevet, eller at man er hårsår eller vil ha hjelp til å rette opp små skrivefeil, "man må tåle litt når man er på et forum" og bla bla bla. Piss meg i øret!

Og hvor bor så du ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Kan dere svare meg på en ting? Det har vært en del rykter her inne i det siste som sier at webmaster er annen fast bruker etter at det kan se ut som vedkommende har muligheter til å gå inn å slette egne ting, samt hoppe inn i andre tråder og "leke" webmaster.

Etter å ha gjort en del undersøkelser på skrivemåte og ordvalg som blir brukt, kan det se ut som disse ryktene stemmer.

Jeg synes en slik måte å blande roller på blir en useriøs måte å utføre jobben sin på, spesielt med tanke på at en del faste brukere innimellom kan ha behov for å skrive anonyme innlegg.

Derfor fint om webmaster eventuelt kan avkrefte disse ryktene.

Personer som jobber for doktoronline.no har som andre anledning til å bruke nettsidene til private formål. Dette gjelder også webmastere.

Som i andre profesjonelle sammenhenger vektlegges evnen til å skille mellom handlinger utført som privatperson og handlinger utført i kraft av en profesjonell rolle. Webmastere er også pålagt taushetsplikt i forhold til opplysninger de måtte få innsyn i som følge av deres arbeidsforhold.

Du antyder at webmastere ikke har evnet å skille mellom rollene som hhv. privatperson og webmaster. Vi kjenner ikke til tilfeller av dette, men du er velkommen til å kontakte ansvarlig redaktør Eirik Harstad via mailadressen: [email protected] hvis du ønsker å utdype dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personer som jobber for doktoronline.no har som andre anledning til å bruke nettsidene til private formål. Dette gjelder også webmastere.

Som i andre profesjonelle sammenhenger vektlegges evnen til å skille mellom handlinger utført som privatperson og handlinger utført i kraft av en profesjonell rolle. Webmastere er også pålagt taushetsplikt i forhold til opplysninger de måtte få innsyn i som følge av deres arbeidsforhold.

Du antyder at webmastere ikke har evnet å skille mellom rollene som hhv. privatperson og webmaster. Vi kjenner ikke til tilfeller av dette, men du er velkommen til å kontakte ansvarlig redaktør Eirik Harstad via mailadressen: [email protected] hvis du ønsker å utdype dette.

Takk for svar. Jeg fikk svar på det jeg lurte på og jeg føler ikke behov for å utdype mer om hva jeg mener om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere svare meg på en ting? Det har vært en del rykter her inne i det siste som sier at webmaster er annen fast bruker etter at det kan se ut som vedkommende har muligheter til å gå inn å slette egne ting, samt hoppe inn i andre tråder og "leke" webmaster.

Etter å ha gjort en del undersøkelser på skrivemåte og ordvalg som blir brukt, kan det se ut som disse ryktene stemmer.

Jeg synes en slik måte å blande roller på blir en useriøs måte å utføre jobben sin på, spesielt med tanke på at en del faste brukere innimellom kan ha behov for å skrive anonyme innlegg.

Derfor fint om webmaster eventuelt kan avkrefte disse ryktene.

Jeg skjønner hva du mener, og er enig.

Det betyr ikke at jeg mistenker noen for å gå over streken. Men det blir litt som å treffe legen sin i middagsselskap. Jeg stoler 100 % på at fastlegen min følger reglene, men jeg vil likevel ikke omgås ham utenfor legekontoret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

''Men det er litt mye forlangt å forvente at DOL skal han 7/24 vakt på oss''

Det har vel ingen - heller ikke jeg - forlangt. Men jeg ønsker noe tettere oppfølging enn å slette først etter to døgn, ja. Det kunne ha vært enda verre enn dette, fullt navn f eks, outing osv.sett

Generelt synes jeg Webmaster her gjør en god jobb, og at det glipper litt innimellom har jeg heller ikke noe problemer med å godta.

Jeg reagerte egentlig mest på at broen over k (og canduqueen) mener vi er "gjester" og bare bør forlate stedet dersom man ikke liker det andre folk poster her.

Og på mer generelt grunnlag irriterer jeg meg over alt oppstyret som har blitt i denne tråden, akkurat som om det ikke er måte på hvor ille det er å være den som varsler i fra til webmaster om uheldige innlegg.

Men for all del - jeg kan gjerne slutte å sende mailer til webmaster om innlegg som jeg antar bør slettes ut fra den slettepolitikken som har vært rådende her. Jeg merker jeg blir mer sur enn nødvendig over denne tråden - også de innlegg som kanskje er ment å være "festlige".

''Men for all del - jeg kan gjerne slutte å sende mailer til webmaster om innlegg som jeg antar bør slettes ut fra den slettepolitikken som har vært rådende her. ''

Jeg har alt sluttet å sende mail til webmaster om innlegg som jeg tror at bør slettes. Det skyldes at webmaster brukte over tre døgn på å slette et innlegg der en bruker outet en annen, selv om jeg sendte flere purremail. Det var først når jeg også tok det opp på webmasterforum at de endelig utførte det.

Og i den perioden var webmaster på vakt. Så jeg føler ikke for å hjelpe dem lenger.

For den som måtte lure: Nei, det var ikke Jølsen om Mary Poppins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Men for all del - jeg kan gjerne slutte å sende mailer til webmaster om innlegg som jeg antar bør slettes ut fra den slettepolitikken som har vært rådende her. ''

Jeg har alt sluttet å sende mail til webmaster om innlegg som jeg tror at bør slettes. Det skyldes at webmaster brukte over tre døgn på å slette et innlegg der en bruker outet en annen, selv om jeg sendte flere purremail. Det var først når jeg også tok det opp på webmasterforum at de endelig utførte det.

Og i den perioden var webmaster på vakt. Så jeg føler ikke for å hjelpe dem lenger.

For den som måtte lure: Nei, det var ikke Jølsen om Mary Poppins.

Huff, det var ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...