Lillemus Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Dro hjemmefra kl. 8 i morrest og kjørte ut på scooter fra vinterparkeringen kl. 9:30, fremme på hyttetomta kl. 10. Jobbet til kl. 16:30 bare avbrutt av en matpause på et kvarter. Nåja, jeg skal ikke si at jeg var den som jobbet mest, men ifølge kjæresten jobbet jeg da. ) Jeg ble bl.a. plassert på taket, oppe på takåsene og fikk beskjed om å spikre og skru fast noen stendere fra oversiden. Og så tok han ned stigen... Jeg er overbevist om at de gjorde det for å få meg unna veien en stund! ;o) Det var litt skummelt å være på taket, men kjempemorsomt å være med og virkelig gjøre noe på egen hytte! Eller anneks da, det er jo det vi har begynt med, naturlig nok. ) Om ikke annet så gjør jeg meg godt som håndlanger når de andre er på taket eller oppe i stigen og trenger flere spiker eller skruer eller akkurat _den_ planken. ) Men nå er jeg utslitt! 8 timer ute i frisk luft (knallblå himmel, ikke en sky å se, strålende sol og tilnærmet vindstille!) er ikke hverdagskost for ei "kontorrotte" så jeg er fullstendig pumpa og skulle gjerne funnet sengen, men det er litt i tidligste laget, klokka er jo ikke mer enn 20:20.... *Gjeeeesp* Hva har du gjort i dag da? 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Vi har vært i svømmehallen i over 3 timer. Temmelig pumpa av det og. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Skrevet 15. februar 2009 Vi har vært i svømmehallen i over 3 timer. Temmelig pumpa av det og. Bading i flere timer er ti å bli fullstendig utkjørt av! ) Er som regel helt utkjørt etter et par timer i Pirbadet jeg. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Bading i flere timer er ti å bli fullstendig utkjørt av! ) Er som regel helt utkjørt etter et par timer i Pirbadet jeg. Frøkna på halvannet sovnet nesten under Emil og fullstendig på stellebordet like etterpå. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Vi var på en koselig skitur alle fem :-) Prøvde oss på et sted vi ikke haddevært før - en koselig rundløype på 3 km. Fant en fin plass etter et par km, spiste der, og så gikk vi videre.Eldstemann og jeg tok en ekstra runde mens det to andre gikk til bilen. Halv seks hadde vi kaffebesøk her hos oss :-) 0 Siter
....AV Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Leverte barna på korps-seminar kl. 11, gikk en skitur og dro tilbake til korpset hvor vi sjauet stoler og hørte konsert. Kjempehyggelig! Hjalp til med rydding og slagverks-bæring før vi dro hjem og laget middag og slappet av. Nå skal jeg jobbe litt og legge meg. 0 Siter
Bookworm Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Nothing - bortsett fra litt "kontorarbeid" ifbm koret... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.