Gjest Sibella Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Ser nå på facebook at noen har klart å skrive note tegn...hvordan får man til det?? Har nettopp lært meg å skrive hjerte tegn...som er 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Hold inne alt og skriv 13 eller 14 på det nummer-tastaturet. (Altså ikke den øverste raden, men de til høyre. Hvis du har laptop kan det være f.eks at du må holde inne funksjonstasten (fn?) mens du trykker j og l eller noe (se lyseblå (?) tall på tastene.) 0 Siter
Gjest fb-beboer Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Jeg fikk en sånn invitasjon til denne tjenesten, masse forskjellige tegn vi kan skrive meg. Tror ikke det er noen annen måte å få det til på, notetegnene gikk bortover statuslinjen som en bølge ikke sant ? 0 Siter
Gjest Sibella Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Hold inne alt og skriv 13 eller 14 på det nummer-tastaturet. (Altså ikke den øverste raden, men de til høyre. Hvis du har laptop kan det være f.eks at du må holde inne funksjonstasten (fn?) mens du trykker j og l eller noe (se lyseblå (?) tall på tastene.) Tusen takk Åsemor da fikk jeg det til med "alt" og tallene til høyre...jeg har laptop og det virket ...jippi ))) 0 Siter
vanilje Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Hold inne alt og skriv 13 eller 14 på det nummer-tastaturet. (Altså ikke den øverste raden, men de til høyre. Hvis du har laptop kan det være f.eks at du må holde inne funksjonstasten (fn?) mens du trykker j og l eller noe (se lyseblå (?) tall på tastene.) Tusen takk for tips :-) Visste ikke at jeg trengte å vite det egentlig, men nyttig å vite allikevel :-) ♪ ♪ ♪ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.