Gå til innhold

Skrive note tegn på internett

Anbefalte innlegg

Gjest Sibella
Skrevet

Ser nå på facebook at noen har klart å skrive note tegn...hvordan får man til det?? Har nettopp lært meg å skrive hjerte tegn...som er

Skrevet

Hold inne alt og skriv 13 eller 14 på det nummer-tastaturet. (Altså ikke den øverste raden, men de til høyre. Hvis du har laptop kan det være f.eks at du må holde inne funksjonstasten (fn?) mens du trykker j og l eller noe (se lyseblå (?) tall på tastene.)

Gjest fb-beboer
Skrevet

Jeg fikk en sånn invitasjon til denne tjenesten, masse forskjellige tegn vi kan skrive meg.

Tror ikke det er noen annen måte å få det til på, notetegnene gikk bortover statuslinjen som en bølge ikke sant ?

Gjest Sibella
Skrevet

Hold inne alt og skriv 13 eller 14 på det nummer-tastaturet. (Altså ikke den øverste raden, men de til høyre. Hvis du har laptop kan det være f.eks at du må holde inne funksjonstasten (fn?) mens du trykker j og l eller noe (se lyseblå (?) tall på tastene.)

Tusen takk Åsemor da fikk jeg det til med "alt" og tallene til høyre...jeg har laptop og det virket ...jippi :))))

Skrevet

Tusen takk for tips :-)

Visste ikke at jeg trengte å vite det egentlig, men nyttig å vite allikevel :-)

♪ ♪ ♪

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...