Gå til innhold

Arv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har arvet et tresiftret millionbeløp og det starter ikke med 1. Jeg har investeringsrådgivere til hjelp, men hva skal jeg bruke litt av pengene på ? Har ikke huslån og annen gjeld.

Skrevet

Du har altså arvet over 200 millioner? Hehe. Gi nå iallfall et par til redd barna og et par til leger uten grenser. Så setter du resten i banken, så forsvinner det meste etter hvert i skatt. Problemet løst.

Skrevet

Å det spør du oss om? Akkurat som om vi har arvet så mye og kan svare på dette:)

Skrevet

Legg ut mailadressen din, så skal jeg sende deg kontonummeret mitt.

Skrevet

Jeg skulle donert bort veldig, veldig mye til veldedighet, og spart resten til evnt. barn i fremtiden.

Finn en eller flere organisasjoner du føler du kan stole på, og hjelp dem å hjelpe andre.

Hadde jeg fått så mye penger skulle jeg nok også gått ned til halvtid på jobben og brukt mye tid på å reise, både feriereising med evnt. venner/familie, og en del reising med organisasjonene jeg hadde donert penger til for å virkelig se at pengene kommer frem og hjelper andre.

Selv hadde jeg ihvertfall valgt å donere til dyrebeskyttelsen, fordi det er så lett å glemme dyrene i all annen elendighet, og dyrebeskyttelsen er den eneste stemmen de har til å prate for seg =)

brilleslangen
Skrevet

tar gjerne imot en liten slant jeg om det kan hjelpe... :-)

Gjest Makan til fjås
Skrevet

Mmm mmmm...så når vi arver drøss med penger så vet vi ikke annen råd enn å sette oss ned foran pc og spørre DOLklanen her inne hva vi skal gjøre med pengene.

Yes, I do belive.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Kom ikke her og fnys, hehe...., så lettlurte er vi tross alt ikke. Hvor mange i Norge tror du arver tresifret millionbeløp? Og TROR du virkelig slike mennesker bør spørre DOL om hjelp til investering og fornuftig bruk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...