Gjest Arving Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Jeg har arvet et tresiftret millionbeløp og det starter ikke med 1. Jeg har investeringsrådgivere til hjelp, men hva skal jeg bruke litt av pengene på ? Har ikke huslån og annen gjeld. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Føler for litt trolling i dag? 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Du har altså arvet over 200 millioner? Hehe. Gi nå iallfall et par til redd barna og et par til leger uten grenser. Så setter du resten i banken, så forsvinner det meste etter hvert i skatt. Problemet løst. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Å det spør du oss om? Akkurat som om vi har arvet så mye og kan svare på dette:) 0 Siter
morsan Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Legg ut mailadressen din, så skal jeg sende deg kontonummeret mitt. 0 Siter
thesweed Skrevet 15. februar 2009 Skrevet 15. februar 2009 Jeg skulle donert bort veldig, veldig mye til veldedighet, og spart resten til evnt. barn i fremtiden. Finn en eller flere organisasjoner du føler du kan stole på, og hjelp dem å hjelpe andre. Hadde jeg fått så mye penger skulle jeg nok også gått ned til halvtid på jobben og brukt mye tid på å reise, både feriereising med evnt. venner/familie, og en del reising med organisasjonene jeg hadde donert penger til for å virkelig se at pengene kommer frem og hjelper andre. Selv hadde jeg ihvertfall valgt å donere til dyrebeskyttelsen, fordi det er så lett å glemme dyrene i all annen elendighet, og dyrebeskyttelsen er den eneste stemmen de har til å prate for seg =) 0 Siter
brilleslangen Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 tar gjerne imot en liten slant jeg om det kan hjelpe... :-) 0 Siter
Gjest Makan til fjås Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Mmm mmmm...så når vi arver drøss med penger så vet vi ikke annen råd enn å sette oss ned foran pc og spørre DOLklanen her inne hva vi skal gjøre med pengene. Yes, I do belive. 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Kom ikke her og fnys, hehe...., så lettlurte er vi tross alt ikke. Hvor mange i Norge tror du arver tresifret millionbeløp? Og TROR du virkelig slike mennesker bør spørre DOL om hjelp til investering og fornuftig bruk? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.