Gjest Sitter litt fast i tankegangen Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Bor i Østfold, har barn fra 12 til 16. Pga. jobbing og div. så har vi ikke kunnet planlegge lengre ferietur. Skulle gjerne lagt opp ferien med noen spennende, morsomme, fine aktiviteter. Ikke stå på ski hjemme ol men sterder/ting å dra til og oppleve/gjøre. Noen som kan tipse om ting som kan passe oss? 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Det spørs hva dere liker å gjøre, da.. ? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Kiel-cruise? Det er kjedelig å bare være på en båt i så lang tid. 0 Siter
Gjest brumlebuff Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Det er kjedelig å bare være på en båt i så lang tid. Det syntes ikke jeg da jeg var på den alderen, så det er nok individuelt 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Det syntes ikke jeg da jeg var på den alderen, så det er nok individuelt Vi var på tur til kontinentet og tok Kielferga fra Oslo til Kiel. Ungdommen på 15 år satt i lugaren med dataen på fanget under hele overfarten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.