Gjest redd pjokken kjeder seg Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg sitter også veldig fast i hva vi kan finne på i vinterferien. :-( Er alene med pjokken, som jeg egentlig har meldt på SFO i noen dager siden jeg egentlig skulle jobbe noen dager.Men så har jeg blitt forkjøla, så er hjemme. Vi bor litt utenfor Trondheim, har ikke så masse penger å bruke, untatt til bensin og litt småkos. Dessuten er det fint vær og 12-18 minus......... Noen forslag? 0 Siter
vanilje Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Ski Akebakke (kan være ustyrtelig morsomt i alle aldre) Tur med bål / brente pølser / kakao Kino Bowling Minigolf (om det er i nærheten) Go-cart (er det sånn det skrives?) osv... 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Ski Akebakke (kan være ustyrtelig morsomt i alle aldre) Tur med bål / brente pølser / kakao Kino Bowling Minigolf (om det er i nærheten) Go-cart (er det sånn det skrives?) osv... Og badeland.. hoppeloppeland.. lekeland.. shopping i Sverige.. tur til Kiel.. 0 Siter
Gjest eheh Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Og badeland.. hoppeloppeland.. lekeland.. shopping i Sverige.. tur til Kiel.. Tur til Kiel når de bor like utenfor Trondheim og ikke har så mange penger å bruke? :-p 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Tur til Kiel når de bor like utenfor Trondheim og ikke har så mange penger å bruke? :-p Så det etterpå, forvekslet to tråder ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.