Gjest J31! Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Eller er du en av de som må jobbe? Vi reiser bort i dag. Det skal bli godt! :-) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Den yngste er plassert hos besteforeldre. De andre er på vinterferie og står på ski i alpene. Jeg jobber, men jeg er alene hjemme og det er ferie nok i seg selv:-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Den yngste er plassert hos besteforeldre. De andre er på vinterferie og står på ski i alpene. Jeg jobber, men jeg er alene hjemme og det er ferie nok i seg selv:-) Kos deg hjemme alene da ;o) 0 Siter
Gjest VKF Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Kos deg hjemme alene da ;o) Det skal jeg:-) Dere må ha det fint på tur. God ferie:-) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Det skal jeg:-) Dere må ha det fint på tur. God ferie:-) Takk for det, og gjett om vi skal :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg må jobbe, men NESTE uke, da har jeg vinterferie... 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg må jobbe, men NESTE uke, da har jeg vinterferie... Ok - da har du noe å se frem til ;o) 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 God tur og kos dere masse : ) Her er det ikke vinerferie før om to uker,vi har planer om å ta en tur. *Gleder meg* 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Vi reiser ikke bort i vinterferien, men har opplegg her hjemme. :-) Gooood tur! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Her er det vinterferie neste uke - og vi drar til syden 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Her er det vinterferie neste uke - og vi drar til syden Åh, din heldiggris! Skolen min har definitivt ikke ferie, jeg jobber iherdig med 2 stk innleveringer for å kunne ta fri og ta med ungene på hytta et par dager. Kos dere på ferie! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg skal ta fri fra skolen torsdag og fredag og dra på hytta med ungene. Har fått plassert Storebror hos broren min i morra, han sitter uansett med et brekt bein og kan sikkert spille Playstation noen timer. Datra er i barnehagen til og med onsdag. Kos dere! 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg skal ta fri fra skolen torsdag og fredag og dra på hytta med ungene. Har fått plassert Storebror hos broren min i morra, han sitter uansett med et brekt bein og kan sikkert spille Playstation noen timer. Datra er i barnehagen til og med onsdag. Kos dere! Playstation er perfekt når foten er brukket. Ha det fint dere og' ;o) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Her er det vinterferie neste uke - og vi drar til syden Heldiggris...!! (Jeg vil bli med... ungene sier sikkert ikke nei de heller ;o) Kos dere masse (og ikke tenk på oss som fryser ihjel her hjemme *s* ). ) 0 Siter
Gjest J31! Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Vi reiser ikke bort i vinterferien, men har opplegg her hjemme. :-) Gooood tur! Det er helt greit det og, å ha et opplegg hjemme ;o) Nå er vi endelig klare til å dra *stressa* God ferie til dere også! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg var egentlig ikke klar over at det var vinterferie. Men her er det bare jobb, som er helt i orden for jeg elsker jobben min :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Åh, din heldiggris! Skolen min har definitivt ikke ferie, jeg jobber iherdig med 2 stk innleveringer for å kunne ta fri og ta med ungene på hytta et par dager. Kos dere på ferie! Vi har heller absolutt ikke vinterferie... Har en gruppeinnlevering og en eksamen egentlig til uka... Oppgaven er vi godt i gang med, og jeg har fått dispans fra gruppa mi til å få være med selv om jeg ikke er med på sluttfasen. Og eksamen får jeg ta på konten... En eller annen fortalte meg at høyskolen fulgte grunnskolen sine ferier før vi begynte. Så da bestilte vi ferie... Har vel lært litt nå 0 Siter
jubalong70 Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Heldiggris...!! (Jeg vil bli med... ungene sier sikkert ikke nei de heller ;o) Kos dere masse (og ikke tenk på oss som fryser ihjel her hjemme *s* ). ) Vi gleder oss utrolig! Skal bli kjekt å dra fra kulda, ja... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Litt av hver - reiser til fjells midt i uka til noen forhåpentlig deilig avslappende - og deilig aktive - dager på hotell! *S* 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg er hjemme, ikke noe penger til ferie her gitt, men skulle gjerne tatt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.