Gjest hilsen forvirret Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Etter jul så fikk jeg sånn kontakt med x-en min, og vi begynnte å treffes litt igjen etter lang tid med savn fra begge. Det har vært en berg og dal bane med både opp og nedturer. Dette på grunn av at jeg vil ha han tilbake, starte alt på nytt og få det bra med han og elske han. Jeg har hele tiden vært klar over hva jeg vil med han. Han derimot har ikke vært klar for noe forhold med meg, men klarer likevell å tenne håp i meg ved å si ting som at han trenger tid og bare vent noen dager så kommer han til å få lyst. Men jeg føler jeg har gitt han mye tid nå. Tiden etter jul har slitt veldig på meg ved at han ikke har klart å bestemme seg. Vet ikke om jeg klarer å gi han mer tid. Likevell så gråter jeg hele dagen, kom meg ikke på jobbi dag og bare vil være sammens med han. Spurte han "en siste gang" i går om han ikke ville bli sammens med meg. Både ja og nei, sa han da. Og verden min raste sammen. Og i dag er alt bare forferdelig. Klarer jeg ikke å gi han mer tid? Høre på falske forhåpninger og bare vente og vente på ubestemt tid? Usikkerheten som sliter meg i filler, og lengselen etter å ha han. Klarer jeg å la han være i fred nå, og komme meg videre? Selv er han lei seg for at jeg ikke klarer å gi han mer tid. Han er sikker på at det hadde godt fort om jeg hadde gjort det. Og at det vil ordne seg da. Usikkerheten hans vil forsvinne. Men jeg har ingen garanti uansett. Og det å være "venn" med en jeg elsker og vil dele alt med, høres helt uholdbart ut. For slik har det vært siden jul, og det har vært tøfft. Men likevell er han "frempå" og vil gjerne ha nærhet og sex, noe jeg avviser og sier blir feil for meg. Hvorfor gjør han dette? Noen råd? Jeg trenger så mye råd som jeg kan få for å vite hvordan jeg skal takle denne kjærlighets sorgen..... Nettopp fått høre at han trenger "noen uker"...........((( 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Dette er jo tøys. Jeg synes dette høres ut som utnytting på høyt nivå. Han vil ha deg for nærhet og sex, men ikke noe mer forpliktende. Derfor svarer jeg i beste DOL-ånd: Dump ham. 0 Siter
Gjest hilsen forvirret Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Dette er jo tøys. Jeg synes dette høres ut som utnytting på høyt nivå. Han vil ha deg for nærhet og sex, men ikke noe mer forpliktende. Derfor svarer jeg i beste DOL-ånd: Dump ham. Jeg føler meg utnyttet ja, og ikke minst ydmyket. Selv om han ikke får den "nærheten" han så gjerne vil ha, så er det pga at han VIL ha DET, men ikke meg............om du skjønner. Jeg trodde jo han ville bli glad for at jeg ville ble sammens med han igjen, og han var jo villig til å prøve for noen mnd`er siden......? Og jeg som trodde alt skulle ordne seg og at vi endelig skulle få et voksent og bra forhold. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg føler meg utnyttet ja, og ikke minst ydmyket. Selv om han ikke får den "nærheten" han så gjerne vil ha, så er det pga at han VIL ha DET, men ikke meg............om du skjønner. Jeg trodde jo han ville bli glad for at jeg ville ble sammens med han igjen, og han var jo villig til å prøve for noen mnd`er siden......? Og jeg som trodde alt skulle ordne seg og at vi endelig skulle få et voksent og bra forhold. Det er _ingenting_ som tyder på at han er interessert i et modent forhold. Han vil ha uforpliktende fi..., enkelt og greit. Dessverre. Jeg er enig med flyfly: dump ham. Du fortjener bare såååå mye bedre. 0 Siter
Gjest hilsen forvirret Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Det er _ingenting_ som tyder på at han er interessert i et modent forhold. Han vil ha uforpliktende fi..., enkelt og greit. Dessverre. Jeg er enig med flyfly: dump ham. Du fortjener bare såååå mye bedre. Men han sier jo at han VIL ha meg. Men bare ikke er klar for forhold med meg. Er jeg bare naiv igjen? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Beklager, men her må jeg si som de andre: Hadde han virkelig ønsket å være kjæresten din, ville han klart å ta den avgjørelsen. Du får det bare verre med deg selv av å gå og vente og gi ham i pose og sekk. http://en.wikipedia.org/wiki/He%27s_Just_Not_That_Into_You 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Men han sier jo at han VIL ha meg. Men bare ikke er klar for forhold med meg. Er jeg bare naiv igjen? Ja, du er naiv. Eller veldig snill, egentlig, for du vil så gjerne tro - og da tror du. Dette vil aldri gi deg det du ønsker, kom deg unna så fort du kan. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Men han sier jo at han VIL ha meg. Men bare ikke er klar for forhold med meg. Er jeg bare naiv igjen? Ja, hvis han vil deg noe, så står han på til han får det som han vil, ellers lar han deg bare gå på gress, mens han er på leting eter noe annet. 0 Siter
Gjest been there too... Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Han utnytte deg. Som de andre sier: dump ham. Hvis du begynner å ha sex med ham, kan jeg garantere at "jeg trenger litt tid-fasen" kommer til å vare enda lenger. En annen ting; utifra innlegget ditt høres du avhengig ut. Les litt om avhengig personlighet på nett og se om det passer deg. Du klarer deg utmerket uten denne fyren i livet ditt. 0 Siter
Gjest hilsen forvirret Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Ja, du er naiv. Eller veldig snill, egentlig, for du vil så gjerne tro - og da tror du. Dette vil aldri gi deg det du ønsker, kom deg unna så fort du kan. Jeg bare ønsker å tro at det ordner seg, at han kanskje vil bestemme seg fort. Men det er en alt for stor risiko å ta, for meg. Hvertfall når han har hatt så lang tid på seg fra før. Det er jo helt tydelig at han ikke vil.......... 0 Siter
Mrs D Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg bare ønsker å tro at det ordner seg, at han kanskje vil bestemme seg fort. Men det er en alt for stor risiko å ta, for meg. Hvertfall når han har hatt så lang tid på seg fra før. Det er jo helt tydelig at han ikke vil.......... ''Det er jo helt tydelig at han ikke vil..........'' Du har jo svaret selv. :-) Fyren er en tulling som behandler deg dårlig og lar deg henge som en mationett i trådene. Du fortjener mye bedre, så kom deg vekk fra ham sånn at du med tida kan finne deg noe bedre. For tro meg, det finnes menn der ute som _ikke_ vil behandle deg slik. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg vet at det er vanskelig, men du må komme deg vekk fra dette mennesket. Jeg har vært borti en slik en som ikke ville ha meg helt, men bare når det passet ham. Etter to vankelige år greide jeg å se at han utnyttet meg. I løpet av disse to årene prøvde jeg å komme meg unna og gjøre det slutt, men sa og gjorde ting som fikk meg til å tro at det kunne bli noe mer. Slik var det hele tiden. Kom deg bort og kjenn så godt det er å bli kvitt ham!! 0 Siter
Gjest hilsen forvirret Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Jeg vet at det er vanskelig, men du må komme deg vekk fra dette mennesket. Jeg har vært borti en slik en som ikke ville ha meg helt, men bare når det passet ham. Etter to vankelige år greide jeg å se at han utnyttet meg. I løpet av disse to årene prøvde jeg å komme meg unna og gjøre det slutt, men sa og gjorde ting som fikk meg til å tro at det kunne bli noe mer. Slik var det hele tiden. Kom deg bort og kjenn så godt det er å bli kvitt ham!! Dette var som å lese om meg selv. Og dette burde jeg visst da jeg faktisk ville tilbake til han. For slik var det før det ble slutt i utgangspunktet også. I ca 3 år. Men han klarte å overbevise meg om at det skulle bli bedre nå. Men det blir det nok ikke.......denne gangen heller. Og bare i løpet av i dag, innser jeg mer og mer at dette er dødfødt. Blir vel kanskje mer skuffet og sint på meg selv for at jeg i det hele tatt er så dum og naiv som tror på han. Men jeg skjønner det ikke helt likevell. Hvordan kan en person både VIL ha og IKKE vil ha noen? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Dette var som å lese om meg selv. Og dette burde jeg visst da jeg faktisk ville tilbake til han. For slik var det før det ble slutt i utgangspunktet også. I ca 3 år. Men han klarte å overbevise meg om at det skulle bli bedre nå. Men det blir det nok ikke.......denne gangen heller. Og bare i løpet av i dag, innser jeg mer og mer at dette er dødfødt. Blir vel kanskje mer skuffet og sint på meg selv for at jeg i det hele tatt er så dum og naiv som tror på han. Men jeg skjønner det ikke helt likevell. Hvordan kan en person både VIL ha og IKKE vil ha noen? ''Hvordan kan en person både VIL ha og IKKE vil ha noen? '' Det er jo ganske enkelt: Han VIL IKKE ha et fast forhold. Han VIL ha sex, det er behagelig å ha det med deg som han kjenner godt og veit det funker bra sammen med. Han VIL ha deg å ha seg med når det passer, og samtidig ha muligheten til å ta noe bedre dersom det skulle dukke opp. Simple as that. Og altså ikke verd å være med på dersom du er ute etter et stabilt forhold. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Dette var som å lese om meg selv. Og dette burde jeg visst da jeg faktisk ville tilbake til han. For slik var det før det ble slutt i utgangspunktet også. I ca 3 år. Men han klarte å overbevise meg om at det skulle bli bedre nå. Men det blir det nok ikke.......denne gangen heller. Og bare i løpet av i dag, innser jeg mer og mer at dette er dødfødt. Blir vel kanskje mer skuffet og sint på meg selv for at jeg i det hele tatt er så dum og naiv som tror på han. Men jeg skjønner det ikke helt likevell. Hvordan kan en person både VIL ha og IKKE vil ha noen? Han jeg var "utsatt" for ville ha i pose og sekk. Jeg var vel interessant på enkelte områder, god å ha i enkelte situasjoner, jeg var snill (Jeg var jo oppover ørene forelsket og gjorde alt for ham. Lånte ham penger som jeg aldri fikk tilbake ol) og en som var morsom å være sammen med.( i tillegg var jeg pen og sjarmerende i mine ungdomsdager;-) Men jeg var ikke spennende nok til at han ville ha meg på fulltid. Tenk om det dukket opp noe annet og mer spennende!? Nei, jeg vet at det er vanskelig, men kom deg vekk og glem ele fyren!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.