Gå til innhold

Klor i basseng

kap1365381083

Anbefalte innlegg

kap1365381083

Klor i basseng

Hei! Min sønn på 9 år har hatt bading i dag. Etter oppholdet i bassenget, kaster han opp, er slapp og får hodepine. Det har skjedd 2 ganger tidligere, etter at han har badet i basseng med klor i (dette, i løpet av 1 1/2 mnd.). Vi var i Danmark for 5 år siden, da badet han hver dag. Han hadde utslett over hele kroppen, spesielt i ansiktet. Han har penicillin-allergi. Mitt spørsmål er: Kan han ha bading på skolen om en uke, kan han delta? Tåler han ikke klor? Det er viktig å lære å svømme. Det skal mye til for at han klager, også når han er syk. Forøvrig, har han gått ned i vekt i de siste mnd., men har "strekt" seg mye. Han er/har alltid vært over gjennomsitte for sin alder. Jeg, (mor) har mange allergier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...