Gå til innhold

Par som ligner hverandre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg traff mannen min, sa en kollega at han nå regnet med at jeg hadde truffet den rette, fordi han syns vi lignet på hverandre. Han mente det var et godt tegn. Han syntes ikke jeg lignet på eks'en.

Jeg finner mange eksempler på par som ligner hverandre blandt venner og familie også.

Skrevet

Da jeg traff mannen min, sa en kollega at han nå regnet med at jeg hadde truffet den rette, fordi han syns vi lignet på hverandre. Han mente det var et godt tegn. Han syntes ikke jeg lignet på eks'en.

Jeg finner mange eksempler på par som ligner hverandre blandt venner og familie også.

Ja, det er mange som ligner hverandre. Og noen blir mer og mer lik hverandre etter hvert, i mimikk og være måte. Mens andre ligner på hunden sin, he he.

Men synes du ikke herr og fru Solberg er utrolig like, ligner dere like mye som dem? Eller ser du det ikke selv? Det sies at menn søker partnere som ligner på moren deres.

Skrevet

Ja, det er mange som ligner hverandre. Og noen blir mer og mer lik hverandre etter hvert, i mimikk og være måte. Mens andre ligner på hunden sin, he he.

Men synes du ikke herr og fru Solberg er utrolig like, ligner dere like mye som dem? Eller ser du det ikke selv? Det sies at menn søker partnere som ligner på moren deres.

Jeg ligner ikke på mannen min i det hele tatt og ihvertfall ikke på moren hans;o)

Skrevet

Jeg kan ikke selv se at vi ligner, men andre ser det. Og vi er definitivt ikke så like som Solbergparet. Er enig med deg at de var veldig like.

Når det gjelder svigermor, så syns jeg ikke vi var så veldig like, men vi er ikke så veldig ulike heller. Jeg har egentlig veldig mye tilfelles med svigermor, og vi trives godt i lag. Så det er jo kjekt :-) Man hører jo så mange skrekkhistorier om svigermødre.

Skrevet

Man har vel lett for å finne noen som virker litt kjent, og som da gjerne ligner mamma, pappa eller søsken, og da er det vel ofte sånn at de også ligner litt på en selv :-)

Skrevet

Ja, de var jammen like!

Enig i at kronprinsparet ligner hverandre, men Ackles har jeg ingen formening om.

Den ene søsteren min ligner også på sin mann, og i særdeleshet på hans søster! Komisk! :-)

Skrevet

Jeg ligner ikke på mannen min i det hele tatt og ihvertfall ikke på moren hans;o)

Samme her! *he he*

Det er noen som mener at mannen min ligner på faren min, da, og en viss likhet var det jo, men kanskje helst bare på hårfarge og -sveis.

Jeg ligner dessuten ikke på min far.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...