Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser litt på dette programmet der folk kan fri på tv, eller de frir jo ikke på tv, men de blir filmet av tv under forberedelsene og sånt.

Og jeg må si at guttene er kreative!!!! *Imponert*

Jeg spurte om min satt og samlet tips nå og fikk bare et latterbrøl til svar... ;o)

Skrevet

Jeg hadde daua om min fant på noe sånt. Ikke bare av sjokk og overraskelse, men gud så pinlig og harry.

Skrevet

Jeg hadde daua om min fant på noe sånt. Ikke bare av sjokk og overraskelse, men gud så pinlig og harry.

Det er litt søtt, men også litt pinlig, men jeg har ingen grunn til å frykte noe slikt. :o)

Skrevet

Det er litt søtt, men også litt pinlig, men jeg har ingen grunn til å frykte noe slikt. :o)

Men kanskje har han grunn til å frykte noe...?

Skrevet

Tja - dog ikke på tv! Og ikke foran masse andre mennesker heller. :o) Og ikke på noen år ennå... *Sukk*

Skrevet

Helt enig.

Skrevet

Tja - dog ikke på tv! Og ikke foran masse andre mennesker heller. :o) Og ikke på noen år ennå... *Sukk*

Men er ikke dere forlovet, da? Da er vel frieriet enten overstått eller overflødig? (Engaged to be married, som det heter).

Skrevet

Men er ikke dere forlovet, da? Da er vel frieriet enten overstått eller overflødig? (Engaged to be married, som det heter).

Vi er forlovet ja. Vi ble enige om å forlove oss, noe frieri har ikke funnet sted.

Gjest Elextra
Skrevet

Søtt - å fri med TV på slep? Jeg synes bare det blir patetisk...

Kikket litt på programmet sist, og så hun som hadde kledd seg ut som en sexy(?) bie for så å SYNGE frieriet på pausebrakka på jobben til kjæresten(!) - med verdens verste sangstemme! GUD så pinlig - klarte nesten ikke å se på. Noen bør spares for seg selv.

hidi, the scorpion
Skrevet

Kikket litt på programmet sist, og så hun som hadde kledd seg ut som en sexy(?) bie for så å SYNGE frieriet på pausebrakka på jobben til kjæresten(!) - med verdens verste sangstemme! GUD så pinlig - klarte nesten ikke å se på. Noen bør spares for seg selv.

Helt enig! Passer overhodet ikke min smak.

Skrevet

Nei, ikke søtt å fri på tv, men de var litt søte så mye jobb som de la ned i forberedelsene. :o)

Herregud - jeg blir flau bare jeg leser det du skriver om forrige program...

Skrevet

Vi er forlovet ja. Vi ble enige om å forlove oss, noe frieri har ikke funnet sted.

Samme her:)

Ikke noe frieri, bare forlovelse.

Skrevet

He he, jeg så det ikke selv, men den episoden der har vært en snakkis i lunsjen her, og ikke i positive vendinger! ;-)

Skrevet

Det er mange som ikke oppfatter forlovelse som en avtale om å gifte seg, men en måte å "markere" at man er kjærester på. ;-)

Jeg er veldig vant til det fra oppi dalom, og er vel nærmest blitt vaksinert mot det.

Skrevet

*knegg*

Gjest Aimabel
Skrevet

Ja, stakkars jente hun var jo bare såå nervøs og sjenert. Og det skjønner jeg godt da, utkledd som bie og skulle synge og greier. Det var rett og slett bare pinlig. Jeg og mannen min kunne ikke se noe som helst sexy i antrekket eller opptredenen.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, stakkars jente hun var jo bare såå nervøs og sjenert. Og det skjønner jeg godt da, utkledd som bie og skulle synge og greier. Det var rett og slett bare pinlig. Jeg og mannen min kunne ikke se noe som helst sexy i antrekket eller opptredenen.

''Jeg og mannen min kunne ikke se noe som helst sexy i antrekket eller opptredenen.''

Ikke jeg heller. Men forhåpentlig syntes kjæresten det var det! :)

Skrevet

Uff ja, jeg rødmet på hennes vegne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...