Gjest 123-2008 Skrevet 16. februar 2009 Skrevet 16. februar 2009 Sliter med hårvekst på hake,kinn og hals.Kan disse klinikkene fjerne dem med laser,eller må jeg leve med det resten av mitt liv:-( Nå bruker jeg høvel,men føler at det er langt fra godt nok.det kommer jo pigger ut etter en halv dag.. Dette sliter meg helt ut.... 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Dersom hårene er lyse er det vanskelig med laser. Er de mørke kan du få dem fjernet med laser. Det kan kreve mange behandlinger, og koster en del, men resultatet blir vanligvis bra til slutt. Jeg har mye lyse dun rundt munnen, og bruker ladyshave på dem. Det er kjemperaskt å bare "fyke over" med den, mindre jobb enn barbering iallfall. Hårfjerningskrem tar litt mer tid, og det vokser like fort ut igjen (selv om hårene kan virke litt mykere i tuppen). Jeg er også litt redd for at det blir sterkt for huden hvis man skal bruke det ofte, huden i ansiktet er jo gjerne litt sart. 0 Siter
morsan Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Jeg tror heller jeg ville prøvd med voks enn barbering/krem. 0 Siter
Gjest 123-2008 Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Dersom hårene er lyse er det vanskelig med laser. Er de mørke kan du få dem fjernet med laser. Det kan kreve mange behandlinger, og koster en del, men resultatet blir vanligvis bra til slutt. Jeg har mye lyse dun rundt munnen, og bruker ladyshave på dem. Det er kjemperaskt å bare "fyke over" med den, mindre jobb enn barbering iallfall. Hårfjerningskrem tar litt mer tid, og det vokser like fort ut igjen (selv om hårene kan virke litt mykere i tuppen). Jeg er også litt redd for at det blir sterkt for huden hvis man skal bruke det ofte, huden i ansiktet er jo gjerne litt sart. Skal prøve med ladyshaver.Men hårene som kommer ut igjen er stive,akkurat som skjegg.Lite delikat og lite kvinnlig:-( Har endel under haken som jeg tar med en gang jeg kjenner piggene.Derfor blir det daglig og det er ganske slitsomt. 0 Siter
Speak Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Jeg har fjærnet hår med laser. For at dette skal fungere må huden være lys, og hårene mørke. Jeg har gjort dette i ansiktet, bikinilinja og leggene. Dette var DYRT. Betalte mange tusen hver gang. Jeg har tatt to behandlinger, og fått redusert hårveksten mye. Men det er langt i fra borte. Tror de mente at 6-8 behandlinger var det de fleste trengte. I tillegg gjør det ganske vondt. Spesielt da jeg skulle fjerne på så mange/store områder. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.