Gjest Ingen baker Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kan en fryse boller med vaniljekrem eller sjokolade biter i? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg tror det går helt fint å fryse bollene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sjokoladebitene er ikke noe problem i alle fall. Jeg tror ikke vaniljekremen er det heller for jeg mener i alle fall å huske at vi frøs ned skolebrød? Sånne med melis og kokos og vaniljekrem vet du. Men du kan jo bare vente med å fylle bollene til de skal spises, da blir de best også. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg tror det går bra.. Mener jeg har fryst skolebrød før (melis og vaniljekrem). Er det fastelavens på søndag? ) Da skal jeg lage boller med syletøy, krem og melisdryss.. Mmmmmmmmmm... ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingen baker Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sjokoladebitene er ikke noe problem i alle fall. Jeg tror ikke vaniljekremen er det heller for jeg mener i alle fall å huske at vi frøs ned skolebrød? Sånne med melis og kokos og vaniljekrem vet du. Men du kan jo bare vente med å fylle bollene til de skal spises, da blir de best også. ) Tenkte jeg skulle lage noen med en klatt vaniljekrem inni, istedet for å smøre på rett før. Har gjordt det før, men ungene synes det blir litt mye. Heller en klatt inni. Jeg fryser dem, det går nok bra om jeg tar dem opp kvelden før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sjokolade som ligger i kjøleskap eller i fryser blir hvit, gjør den ikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1234878143' post='4093977] Sjokolade som ligger i kjøleskap eller i fryser blir hvit, gjør den ikke? Nei, sjokolade som er blitt hvit er ofte gammel og har gådd ut på dato. Ellers tåler den godt både kjøleskap og fryser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nei, sjokolade som er blitt hvit er ofte gammel og har gådd ut på dato. Ellers tåler den godt både kjøleskap og fryser. Den kan også ha vært utsatt for store temperaturforandringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Tenkte jeg skulle lage noen med en klatt vaniljekrem inni, istedet for å smøre på rett før. Har gjordt det før, men ungene synes det blir litt mye. Heller en klatt inni. Jeg fryser dem, det går nok bra om jeg tar dem opp kvelden før. Det går fint å fryse fylte boller. :-) Kan også varmes i microen, men pass da på at fyllet blir fryktelig varmt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingen baker Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det går fint å fryse fylte boller. :-) Kan også varmes i microen, men pass da på at fyllet blir fryktelig varmt. Bollene er bakt og noen ligger i frysen og etter svarene å dømme går det nok greit ja:-) Smaker nok helt topp på søndag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Bollene er bakt og noen ligger i frysen og etter svarene å dømme går det nok greit ja:-) Smaker nok helt topp på søndag. Det gjør de garantert. :-) Har gjort det slik mange ganger selv. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.