morsan Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Jeg skal lage dette senere i uka, men vil hermed spørre dere om hva dere synes høres best ut: A: Servere kyllingen _ved siden av_ (enten stekt i hele fileeter eller delt opp i biter (hhv alternativ A1 og A2)) B: Steke opp kyllingen i biter og _blande inn_ i risottoen før den serveres. 0 Siter
Spirello Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Helstekt ved siden av liker jeg best ) 0 Siter
org Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Her må alt sånt stekes for seg. Vi har så innmari matkresne barn (og far er verst...). 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Alternativ A. Og ikke del dem opp. Fres dem på hver side, krydre og la ettersteike i ovnen. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Hørtes digg ut, oppskriften takk:o) Hvordan lager du den risottoen? Ser for meg at kyllingfileetene blir mer saftige og ikke så tørre om de stekes hele ved siden av... 0 Siter
morsan Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Hørtes digg ut, oppskriften takk:o) Hvordan lager du den risottoen? Ser for meg at kyllingfileetene blir mer saftige og ikke så tørre om de stekes hele ved siden av... ''oppskriften takk'' Står på pakka med risottoris! ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Jeg ville gått for A. Og som andre også er inne på ville jeg helstekt kyllingfiletene (aller best blir de om du marinerer dem litt først, men det er jo ikke helt nødvendig). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.