Gå til innhold

Risotto med kyllingfilet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal lage dette senere i uka, men vil hermed spørre dere om hva dere synes høres best ut:

A: Servere kyllingen _ved siden av_ (enten stekt i hele fileeter eller delt opp i biter (hhv alternativ A1 og A2))

B: Steke opp kyllingen i biter og _blande inn_ i risottoen før den serveres.

Skrevet

Her må alt sånt stekes for seg. Vi har så innmari matkresne barn (og far er verst...).

Skrevet

Alternativ A. Og ikke del dem opp. Fres dem på hver side, krydre og la ettersteike i ovnen. :)

Skrevet

Hørtes digg ut, oppskriften takk:o)

Hvordan lager du den risottoen?

Ser for meg at kyllingfileetene blir mer saftige og ikke så tørre om de stekes hele ved siden av...

Skrevet

Hørtes digg ut, oppskriften takk:o)

Hvordan lager du den risottoen?

Ser for meg at kyllingfileetene blir mer saftige og ikke så tørre om de stekes hele ved siden av...

''oppskriften takk''

Står på pakka med risottoris! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville gått for A.

Og som andre også er inne på ville jeg helstekt kyllingfiletene (aller best blir de om du marinerer dem litt først, men det er jo ikke helt nødvendig).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...