Gjest excel-grubler Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 å skrive en verdi i et felt, f.eks. abc og få excel til å gjøre det om til en fast annen verdi i et annet felt f.eks. 25a? Hvis det går an, hvordan gjør man det? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Du må kunne bruke regneark og så legger du inn inn formelen. 0 Siter
Gjest såklart Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 bare bruk concatenate formelen du 0 Siter
Gjest geezes Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Du må kunne bruke regneark og så legger du inn inn formelen. For et svar... Hvis du ikke vet svaret på det trådstarter spør om, hvorfor svare da? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 For et svar... Hvis du ikke vet svaret på det trådstarter spør om, hvorfor svare da? Hvorfor svarer du, når du ikke vet svaret på spørsmålet? 0 Siter
Mrs D Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor svarer du, når du ikke vet svaret på spørsmålet? Svaret ditt var tåpelig og hekt unødvendig utidig, og det var i grunnen greit at du fikk tilbakemelding på det. geezes svarte _deg_ på innlegget ditt, det var ikke svar til trådstarter. Trådstarter hadde jo allerede fått svar på spørsmålet sitt, 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Svaret ditt var tåpelig og hekt unødvendig utidig, og det var i grunnen greit at du fikk tilbakemelding på det. geezes svarte _deg_ på innlegget ditt, det var ikke svar til trådstarter. Trådstarter hadde jo allerede fått svar på spørsmålet sitt, Og hvorfor blander du deg inn i dette, du har jo ikke noe svar du heller? 0 Siter
Mrs D Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Og hvorfor blander du deg inn i dette, du har jo ikke noe svar du heller? Fordi du er ufin, og da syns jeg det er nødvendig at noen sier fra. Jeg kunne svart det samme som såklart, men svaret er allerede gitt. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Fordi du er ufin, og da syns jeg det er nødvendig at noen sier fra. Jeg kunne svart det samme som såklart, men svaret er allerede gitt. ja, og det tror jeg på! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.