Gå til innhold

Excel - er det mulig

Anbefalte innlegg

Gjest excel-grubler
Skrevet

å skrive en verdi i et felt, f.eks. abc og få excel til å gjøre det om til en fast annen verdi i et annet felt f.eks. 25a?

Hvis det går an, hvordan gjør man det?

Gjest høstløv
Skrevet

Du må kunne bruke regneark og så legger du inn inn formelen.

Skrevet

Du må kunne bruke regneark og så legger du inn inn formelen.

For et svar...

Hvis du ikke vet svaret på det trådstarter spør om, hvorfor svare da?

Gjest høstløv
Skrevet

For et svar...

Hvis du ikke vet svaret på det trådstarter spør om, hvorfor svare da?

Hvorfor svarer du, når du ikke vet svaret på spørsmålet?

Skrevet

Hvorfor svarer du, når du ikke vet svaret på spørsmålet?

Svaret ditt var tåpelig og hekt unødvendig utidig, og det var i grunnen greit at du fikk tilbakemelding på det. geezes svarte _deg_ på innlegget ditt, det var ikke svar til trådstarter. Trådstarter hadde jo allerede fått svar på spørsmålet sitt,

Gjest høstløv
Skrevet

Svaret ditt var tåpelig og hekt unødvendig utidig, og det var i grunnen greit at du fikk tilbakemelding på det. geezes svarte _deg_ på innlegget ditt, det var ikke svar til trådstarter. Trådstarter hadde jo allerede fått svar på spørsmålet sitt,

Og hvorfor blander du deg inn i dette, du har jo ikke noe svar du heller?

Skrevet

Og hvorfor blander du deg inn i dette, du har jo ikke noe svar du heller?

Fordi du er ufin, og da syns jeg det er nødvendig at noen sier fra. Jeg kunne svart det samme som såklart, men svaret er allerede gitt.

Gjest høstløv
Skrevet

Fordi du er ufin, og da syns jeg det er nødvendig at noen sier fra. Jeg kunne svart det samme som såklart, men svaret er allerede gitt.

ja, og det tror jeg på!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...