filiokus81 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 ...det er å ha influensa samtidig som 1,5 åringen. Jeg føler meg nærmest døden nær, og minsta sutrer og sutrer og sutrer. I morgen tror jeg pappan må være hjemme og passe på oss, jeg orker jo nesten ikke lage mat ( Sympati mottas med takk. Å få influensa som småbarnsmor må jo bare være kjipest i verden. *sutre* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
o-la-la-la Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stakkars deg, skjønner deg godt. Husker da barna var små og hadde farangen jeg, og jeg fikk den selv. Måtte skifte på senger i et kjør og springe på do hele tiden ;-(. Men trøst deg med at dette er en tid som går over... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg tenker slik at når dere har influensa samtidig har dere begge behov for å slappe av å ta dagene med ro. Om lillemann var helt frisk og i hundre hadde du hatt mere å stå i med. For syke barn sover innimellom, gjør de ikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Uff, ja sånt er utrolig kjedelig, og slitsomt! Hatt skikkelig forkjølelse med feber og en unge med forkjølelse og feber samtidig... Ganske håpløst. Da bodde jeg alene. Heldigvis så var han like slapp som meg, så vi lå på sofaen og så på film. Utfordringen var når han hosta til han kasta opp pga astma. Var ikke ehlt i form til å vaske opp, dusjen han og meg osv. Bestilte pizza, så på film, leste eventyr, lå mest på sofaen under pleddet og duppa begge to. heldigvis har jeg godt forhold med barnefaren, så han tok over noen dager, så vi fikk kommet oss begge to. Du får be far i huset ta seg en dag hjemme og pleie dere.. God bedring til begge to. Man har rett og slett ikke tid til å være syk som småbarnsmor! men men.. ikke alt man styrer selv desverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellipse Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du har min fulle sympati! Det hørtes slitsomt ut. Jeg er syk selv for øyeblikket og er glad jeg kun har meg selv å ta vare på. God bedring begge to! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hushora Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvis det er noen trøst; jeg vet om noe som er enda verre.. det er å ha influensa selv mens 3 små barn er syke med høy feber samtidig og vil ha sin mors omsorg hele tiden! God bedring til deg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sympati gis herved! Jeg husker da vi hadde barn på 15-16 mnd og barnet var friskt, men begge foreldrene var helt slått ut med omgangssyke. Jeg var svært takknemlig da søsteren min kom og hentet han fredag ettermiddag og hadde han hos seg til et stykke ut på dagen lørdagen....;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg tenker slik at når dere har influensa samtidig har dere begge behov for å slappe av å ta dagene med ro. Om lillemann var helt frisk og i hundre hadde du hatt mere å stå i med. For syke barn sover innimellom, gjør de ikke? Det kan jo være slik, men jeg mener å minnes fra hine hårde dager at 1,5-åringer ikke lar seg "bestikke" med dvd og slikt for lange stunda av gangen, selv om de er febersyke. Annerledes med større, litt feberslappe unger som kan klare Disney Channel i timesvis! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Uff - god bedring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg hadde influensa sist for 6 år siden - da var minstejenta noen måneder. Pappa var også syk med influensa + storesøster. Vi var helt skutt - klarte ikke å gå opp trappa til loftet feks. Målte feberen og kranglet om hvem som skulle ta seg av ungene. Moren min tok seg fri fra jobb for å pleie oss den verste dagen. Etter dette har jeg ikke hatt influensa faktisk :-) er det hvert 7 år så får jeg den vel neste år... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stakkars deg, synes virkelig synd på deg... Har vært der selv, 14 dager etter min første fødsel fikk jeg og min mann influense (typisk - hadde aldri hatt skikkelig influensa før). Hadde endelig fått dreisen på amminga, så forsvant melka midlertidig. Var så slapp at jeg nesten ikke klarte å løfte babyen. Mamma kom heldigvis og hjalp til... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Positivt at dere har matlyst, iallfall. God bedring! Ville nok hatt gubben hjemme, ja. Jeg hadde også "støttekontakt" da jeg var syk sist. Orket ikke å reise meg fra sofaen, så jeg fikk mamma på besøk noen timer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.