Spirello Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er det mulig å få tak i billigere enn til 1500,- kr? Sjekka finn.no, men finner bare i tre.. Vil ha hvit. ) Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjøp en billig brukt på finn.no og mal den hvit. Kjenner mange som har gjort det. Tripp-trapp har omtrent evig levetid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du får hvit tripp trapp stol hos Babyshop til 1500 kr. http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=26669&template=product_info&open=11 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 http://www.deal.no/produkt.cfm?id=114902 Basson LULU tripp trapp stol Hvit høystol med bøyle. Trappvis regulerbar sete og fotstøtte. Leveres med bøyle og stropp. Fotstøtte og sete kan reguleres i høyden. Fremstillt i hvitlakkert tre. kr 890,- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Husk at det gjerne er stor slitasje på slike stoler. De støter mot bord og annet, og evt. maling blir gjerne skadet etterhvert, det har jeg sett mange eksempler på. Småskader vil ikke synes på en trehvit stol. Men vil du absolutt ha hvitmalt skal du jo få lov til det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er det whitewash, eller kritthvitt du mener? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smekka Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Male? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjøp en billig, brukt tripp-trapp og mal den, da vel. Gjort på et blunk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Husk at det gjerne er stor slitasje på slike stoler. De støter mot bord og annet, og evt. maling blir gjerne skadet etterhvert, det har jeg sett mange eksempler på. Småskader vil ikke synes på en trehvit stol. Men vil du absolutt ha hvitmalt skal du jo få lov til det! Du er i grunnen ganske grei!! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Du er i grunnen ganske grei!! ;-) ''Du er i grunnen ganske grei!! ;-)'' "Grei" er mitt mellomnavn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Du er i grunnen ganske grei!! ;-) Jeg MÅ ha hvit ja.. Må passe til resten av kjøkkenet og spisestua (jada, jeg er litt perfeksjonist når det gjelder sånt..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.