Gå til innhold

Cellsonix - noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Cellsonix
Skrevet

Ønsker å høre din erfaring, tid under og etterpå. Resultat, og er det varig?

Takk

Gjest Skal ned 60 kg -30,1
Skrevet

Jeg har tatt cellsonix 4 ganger på magen, ca en halv time hver gang, kr.600. Jeg har blitt målt før og etter behandling. Har også kontrollmålt hjemme. Jeg har minsket 3 cm på hver behandling. Det er varig. Det jeg har minsket mellom behandlingene kommer i tillegg.

Gjest Cellsonix
Skrevet

Jeg har tatt cellsonix 4 ganger på magen, ca en halv time hver gang, kr.600. Jeg har blitt målt før og etter behandling. Har også kontrollmålt hjemme. Jeg har minsket 3 cm på hver behandling. Det er varig. Det jeg har minsket mellom behandlingene kommer i tillegg.

Hei. Takk for svar.

Det er meg fra tidligere om du husker :)

Jeg har tatt min første behandling i dag, gikk ned tre cm i livvidden og 3cm under navel.

Jeg betaler 900,- total beh.tid ca 90 minutter. Ligger først ca ti minutter med et apparat som varmer og lyser som solarium (dekker halve magen) Denne skal mykne opp vevet først. Etter at denne har vært ca ti minutter/15 på hver side så tar hun cellsonixbeh. resten.

Det var en grei behandling, men jeg fikk forferdelig vondt i hoftene. Jeg har problemhofter og som hun sa, cellsonixen tar betennelser og forkalkninger også, og det var svært tydelig at jeg hadde store problemer der.

Jeg føler jeg kan både merke og se det på magen og på sideflesket.

Var fryktelig spent på om det var varig.

Jeg fikk også utlevert en syv dagers slankekur hvis jeg var interessert i den. Begynner på den i morgen.

Jeg tenkte jeg skulle ha i allefall et par behandlinger til før jeg gav opp. Fortsetter det med 3 cm pr gang på meg så har jeg nådd flotte mål etter fire, fem behandlinger. Da skal jeg være svært fornøyd.

Moro å høre fra så mange som mulig som har prøvd dette, det er tross alt en spennende og dyr behandling.

Skrevet

Hei. Takk for svar.

Jeg har tatt min første behandling i dag, gikk ned tre cm i livvidden og 3cm under navel.

Jeg betaler 900,- total beh.tid ca 90 minutter. Ligger først ca ti minutter med et apparat som varmer og lyser som solarium (dekker halve magen) Denne skal mykne opp vevet først. Etter at denne har vært ca ti minutter/15 på hver side så tar hun cellsonixbeh. resten.

Det var en grei behandling, men jeg fikk forferdelig vondt i hoftene. Jeg har problemhofter og som hun sa, cellsonixen tar betennelser og forkalkninger også, og det var svært tydelig at jeg hadde store problemer der.

Jeg fikk også utlevert en syv dagers slankekur hvis jeg var interessert i den. Begynner på den i morgen.

Jeg tenkte jeg skulle ha i allefall et par behandlinger til før jeg gav opp. Fortsetter det med 3 cm pr gang på meg så har jeg nådd flotte mål etter fire, fem behandlinger. Da skal jeg være svært fornøyd.

Moro å høre fra så mange som mulig som har prøvd dette, det er tross alt en spennende og dyr behandling.

Kan jeg spørre hvor du gjorde det?

Gjest Cellsonix
Skrevet

Kan jeg spørre hvor du gjorde det?

Jeg tok min behandling på Clinique Iris i Moss.

:)

Gjest Skal ned 60 kg -30,1
Skrevet

Hei. Takk for svar.

Så flott at du er i gang, og at du ser resultater!

Det er nettopp det med de raske og veldig synlige resultatene som er så gøy. Første gangen jeg tok behandlingen hadde jeg med hensikt på meg en ganske trang bluse, den var plutselig rommelig når jeg skulle hjem..

Lykke til videre! Håper du vil fortsette med å "rapportere" om resultatene. Selv har jeg vært nødt til å ta en pause pga økonomien, men regner med å kunne fortsette litt utpå våren.

Gjest Cellsonix
Skrevet

Så flott at du er i gang, og at du ser resultater!

Det er nettopp det med de raske og veldig synlige resultatene som er så gøy. Første gangen jeg tok behandlingen hadde jeg med hensikt på meg en ganske trang bluse, den var plutselig rommelig når jeg skulle hjem..

Lykke til videre! Håper du vil fortsette med å "rapportere" om resultatene. Selv har jeg vært nødt til å ta en pause pga økonomien, men regner med å kunne fortsette litt utpå våren.

Jeg er vel egentlig sånn yppelig kandidat til dette, siden jeg har punktvise småproblemer om jeg kan si det sånn.

Hvis jeg fortsetter med 3 cm hver gang så vil jeg være kjempebra om fem behandlinger.

Jeg har neste behandling om ca en uke og kan fortsette med å fortelle hvordan det går med meg.

Håper det er varig og bra, en slik start gir jo skikkelig håp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...