Gjest hva synes andre om dette? Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Hva synes dere om klining på offentlig sted? Tenker på puber og kafeer der folk sitter og koser seg. Hvis det ikke tar helt av, er det da mest koselig eller noe dere mister appetitten av? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Jeg synes det er en ordentlig uting. Har absolutt ikke behov for å se andre bytte spytt. 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Jeg satt på en litt gammel buss for en tid tilbake der setene var lave slik at hodene sikker godt over stolryggen. Der var det to som hadde fått det for seg at de skulle kline. Jeg fikk følelsen av at de satt oppi ansiktet på meg og jeg visste ikke hvor jeg skulle ha øynene mine. Jeg følte meg rett og slett "invadert". Nå er jeg så gammeldags at jeg synes klining hører hjemme på soverommet/innenfor huset 4 vegger. Kyssing er helt ok, så lenge jeg slipper å se folk kysse i det uendelige. 0 Siter
Gjest hva synes andre om dette? Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Jeg satt på en litt gammel buss for en tid tilbake der setene var lave slik at hodene sikker godt over stolryggen. Der var det to som hadde fått det for seg at de skulle kline. Jeg fikk følelsen av at de satt oppi ansiktet på meg og jeg visste ikke hvor jeg skulle ha øynene mine. Jeg følte meg rett og slett "invadert". Nå er jeg så gammeldags at jeg synes klining hører hjemme på soverommet/innenfor huset 4 vegger. Kyssing er helt ok, så lenge jeg slipper å se folk kysse i det uendelige. Men hvis kyssing er bedre enn klining, og kyssing også kan vare i lenge, da lurer jeg på hva som er forskjell på kyssing og klining? 0 Siter
Gjest Lilje30 Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Men hvis kyssing er bedre enn klining, og kyssing også kan vare i lenge, da lurer jeg på hva som er forskjell på kyssing og klining? Kyssing er lepper mot lepper i korte frekvense kanskje noen sekunder. Det er for meg helt ok, så lenge jeg slipper å se en masse repitisjoner. Klining er tungegymnastikk og bytting av spytt. Det gjør man når man er alene. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Spørs helt på typen klining + tidspunkt på døgnet. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Jeg satt på en litt gammel buss for en tid tilbake der setene var lave slik at hodene sikker godt over stolryggen. Der var det to som hadde fått det for seg at de skulle kline. Jeg fikk følelsen av at de satt oppi ansiktet på meg og jeg visste ikke hvor jeg skulle ha øynene mine. Jeg følte meg rett og slett "invadert". Nå er jeg så gammeldags at jeg synes klining hører hjemme på soverommet/innenfor huset 4 vegger. Kyssing er helt ok, så lenge jeg slipper å se folk kysse i det uendelige. ''Nå er jeg så gammeldags at jeg synes klining hører hjemme på soverommet'' Ja uff, klining ved kjøkkenbenken skal vi virkelig ha oss frabedt! 0 Siter
bustebeisa Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 Kyss og smånussing gjør meg ikke noe. Bare koselig å se at andre deler følelser. Men klining har jeg nok ikke helt sansen for på offentlige steder. Eller... sent på dansegulvet, så hadde jeg ikke brydd meg. På kafe midt på dagen så er det kanskje litt i overkant. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Syns det er veldig stor forskjell på pub og cafe i dette tilfellet. Pub, ja, cafe, nei. Vi kliner igrunn mest hjemme... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Småkyssing er greit synes jeg, men når man tvinner tunga si rundt den andres drøvel synes jeg man går for langt. En periode jeg tok bussen observerte jeg til stadighet det samme paret sitte og råkline på bussen i minst 20 min i strekk, midt i rushtiden i stappfull buss - skikkelig ubehagelig, man føler seg jo som en kikker! Ærlig talt - sånt kan man gjøre hjemme. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Småkyssing er greit synes jeg, men når man tvinner tunga si rundt den andres drøvel synes jeg man går for langt. En periode jeg tok bussen observerte jeg til stadighet det samme paret sitte og råkline på bussen i minst 20 min i strekk, midt i rushtiden i stappfull buss - skikkelig ubehagelig, man føler seg jo som en kikker! Ærlig talt - sånt kan man gjøre hjemme. *hehe* Teit! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.