Gå til innhold

"engagementparty" Any idea?

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuulla
Skrevet

Jeg bor i england for øyeblikket, og dater en kar her borte Vi er vel sånn ca kjærester nå.. Til helga skal jeg treffe vennene hans for første gang. Vi er invitert til et "engagmentparty". Jeg aner jo ikke hva dette går ut på, i og med at vi ikke feirer slikt i Norge. Noen som vet hvilke klær man bør bruke? Veldig fint/halvfint/hverdags? Og så lurer jeg på hvordan det er med gaver og slikt. Jeg går utifra at det er vanlig at gjestene gir gave til paret...? Men hva med meg som aldri har møtt dem før? Jeg burde kanskje gi noe? Det er på en måte ekstra viktig for meg dette her, i og med at det er hans nærmeste venners første inntrykk av meg...Help anyone?

hidi, the scorpion
Skrevet

Om du/dere ikke fikk skriftelig informasjon, så er festen mer casual, og antrekket bør være fint (ikke kjole/hvitt og lang kjole altså). Hva gave angår, så ligner vel det ganske mye på norske forhold;) Noe flott i krystall gjerne norsk, som f.eks Hadeland..

hidi, the scorpion
Skrevet

Skal være invitasjon _ikke_ informasjon! Kjære tid;))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...