Gjest Ukjent i dag Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Er så i tvil om hva jeg skal gjøre her. Har en gammel venn fra barndommen som jeg var bestevenn med gjennom mange skoleår. Har ikke hatt kontakt de siste 8-9 årene, men jeg har tenkt på h*n ofte og forsøkt å finne h*n uten hell. Nå har jeg via felles bekjente funnet ut at h*n har vært i en svært alvorlig ulykke, og er hardt skadd. Jeg leste om ulykken da den skjedde, og av en eller annen merkelig grunn slo det ned i meg at dette måtte være min venn. Og det ble da bekreftet i går. jeg kjente foreldrene godt etter å ha vanket der i hjemmet i årevis, men er nå så i tvil om jeg kan prøve å ta kontakt med de for å høre hvordan min venn har det. Jeg er så urolig for at det ikke skal gå så bra med vennen min... Kan jeg ta kontakt med foreldrene, eller bør jeg la det være? Tar imot råd med stor takk. 0 Siter
astridny Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Hei. Jeg har nok tatt kontakt. Er redd at jeg hadde kommet til å angre på det hvis jeg ikke gjorde det. Lykke til og god bedring med din venn. :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Jeg synes du skal ta kontakt, det er jeg helt sikker på at foreldrene hans vil sette pris på, han også, hvis det går bra med han. Det er alltid hyggelig når noen viser medfølelse i en slik stund, det verste er hvis noen trekker seg unna. Det kan føles sårt, selv om det går på usikkerhet hos de som ikke tar kontakt. 0 Siter
mirami Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Jeg synes du skal ta kontakt. Selv om dere ikke har hatt kontakt på mange år viser du jo at du bryr deg når du tar kontakt i en slik stund. Det blir sikkert bare glade for å høre fra deg, det er jo ikke bare lett å ta kontakt på denne måten. 0 Siter
Mrs D Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Klart du skal ta kontakt hvis det er det du vil. 0 Siter
Gjest synes denne moren Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Jeg synes absolutt at du skal ta kontakt. Ikke minst fordi du har tenkt på det FØR ulykken også. Nå har du muligheten til å vise at ekte vennskap tåler noen år uten kontakt. Masse lykke til! 0 Siter
Liliaceae Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Følg hjertet ditt - ta kontakt med en gammel venn hvis dette føles riktig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.