Bookworm Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 NRK ble i går kritisert for å bruke Tone Damlie Aaberges Grand Prix-bidrag før og etter sendingene sine i skiskyting... de tok tydeligvis kritikken alvorlig, for nå hørte jeg nettopp han felegnukkende sjarmøren:-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Som om det endrer noe på grunnlaget for kritikk! :-O 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Som om det endrer noe på grunnlaget for kritikk! :-O Nei, det gjør det ikke. At de ikke innser at de favoriserer de bidragene de bruker, (eller vil innrømme at de innser), er fullstendig uforståelig. Da var reglene som var tidligere, om at Grand Prix-bidrag ikke skulle spilles før den internasjonale finalen, mye bedre. Men grand Prix er jo en vits da, man skjønner jo hvem som kommer til å vinne - Tone... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Nei, det gjør det ikke. At de ikke innser at de favoriserer de bidragene de bruker, (eller vil innrømme at de innser), er fullstendig uforståelig. Da var reglene som var tidligere, om at Grand Prix-bidrag ikke skulle spilles før den internasjonale finalen, mye bedre. Men grand Prix er jo en vits da, man skjønner jo hvem som kommer til å vinne - Tone... Hvorfor vet man at Tone vinner? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Nei, det gjør det ikke. At de ikke innser at de favoriserer de bidragene de bruker, (eller vil innrømme at de innser), er fullstendig uforståelig. Da var reglene som var tidligere, om at Grand Prix-bidrag ikke skulle spilles før den internasjonale finalen, mye bedre. Men grand Prix er jo en vits da, man skjønner jo hvem som kommer til å vinne - Tone... Må visst lære meg å lese hovedtråden før jeg svarer i hytt og pine Skjønner hva du mener nå 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Må visst lære meg å lese hovedtråden før jeg svarer i hytt og pine Skjønner hva du mener nå Hihi:-) 0 Siter
Gjest giggsi Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Nei, det gjør det ikke. At de ikke innser at de favoriserer de bidragene de bruker, (eller vil innrømme at de innser), er fullstendig uforståelig. Da var reglene som var tidligere, om at Grand Prix-bidrag ikke skulle spilles før den internasjonale finalen, mye bedre. Men grand Prix er jo en vits da, man skjønner jo hvem som kommer til å vinne - Tone... Neida, fele-Alexander stikker av med seieren. På avstemninger er det over 50 % som mener han bør vinne, og Tone har bare litt over 20 % av stemmene. 0 Siter
sant å si Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Neida, fele-Alexander stikker av med seieren. På avstemninger er det over 50 % som mener han bør vinne, og Tone har bare litt over 20 % av stemmene. Aldri nøye hvem som vinner, så lenge vi slipper å sende Publiners med kopilåta og trekkspillklovnen avgårde. 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Skrevet 18. februar 2009 Aldri nøye hvem som vinner, så lenge vi slipper å sende Publiners med kopilåta og trekkspillklovnen avgårde. Det er jeg faktisk enig med deg i... 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Nei, det gjør det ikke. At de ikke innser at de favoriserer de bidragene de bruker, (eller vil innrømme at de innser), er fullstendig uforståelig. Da var reglene som var tidligere, om at Grand Prix-bidrag ikke skulle spilles før den internasjonale finalen, mye bedre. Men grand Prix er jo en vits da, man skjønner jo hvem som kommer til å vinne - Tone... ''Men grand Prix er jo en vits da, man skjønner jo hvem som kommer til å vinne - Tone...'' Neppe. ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Nei, det gjør det ikke. At de ikke innser at de favoriserer de bidragene de bruker, (eller vil innrømme at de innser), er fullstendig uforståelig. Da var reglene som var tidligere, om at Grand Prix-bidrag ikke skulle spilles før den internasjonale finalen, mye bedre. Men grand Prix er jo en vits da, man skjønner jo hvem som kommer til å vinne - Tone... Jeg blir veldig overrasket hvis Tone vinner. Fjortisstemmene får Alexander Rybak, og jeg tror mange voksne også vil stemme på han. Det skal i allefall jeg gjøre. 0 Siter
Mrs D Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Nei, det gjør det ikke. At de ikke innser at de favoriserer de bidragene de bruker, (eller vil innrømme at de innser), er fullstendig uforståelig. Da var reglene som var tidligere, om at Grand Prix-bidrag ikke skulle spilles før den internasjonale finalen, mye bedre. Men grand Prix er jo en vits da, man skjønner jo hvem som kommer til å vinne - Tone... ''Men grand Prix er jo en vits da, man skjønner jo hvem som kommer til å vinne - Tone...'' På de meningsmålingene jeg har sett har Alexander Rybak ledet med rundt 57% av stemmene mens Tone Damlie Åberge har hatt et sted rundt 20-25%. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.