Gå til innhold

Strømregning

Anbefalte innlegg

Gjest Strømregning
Skrevet

Har du høy strømregning hvis du har hus og bruker 30 tusen i året på støm ?

Skrevet

Det kommer nok an på hvor du bor, men sett fra mitt hjørne av verden er svaret: Nei.

Skrevet

Kommer helt an på hvor godt isolert huset er, og hvor kaldt det er der du bor. Men jeg vil si 30.000 er innenfor normalen for et hus med dårlig isolering, hvis man bruker strøm til oppvarmingen.

Skrevet

Vi har et godt isolert hus over to plan, vannbåren gulvvarme og bruker nok opp mot 30 000 kr pr år i strøm. Vi er fem stk og bruker mye varmt vann, vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin... Dessuten er strømmen forholdsvis dyr her vi bor tror jeg? Vi bruker 30 000 kw pr år.

Skrevet

Hvis du med strømregning inkluderer både nettleie og strømforbruket, så kan man regne ca 1 kr per kWh. Ergo et strømforbruk på 30 000 kWh - noe som jeg vil si er normalforbruk hvis huset er stort, dere er familie med mye klesvask, oppvarming av badevann..etc etc.. Men dere kan sikkert spare noen kWh på enkle sparetiltak.

Gjest dustedama
Skrevet

Kommer vel mye an på hvor stort huset er, og hvor mange som bor i det. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...