Gjest guttemammaen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 ok, jeg er ganske forbanna.. sønnen min skulle være med en annen gutt hjem fra bhg i dag. Mannen min satte igjen vår sønns bilsete i bhg etter avtale med guttens far, slik at de kunne bruke det når de kjørte hjem. Men hva skjedde? De har ikke brukt bilsetet, men derimot plassert min sønn i passasjersetet foran, med vanlig belte! Jeg er skikkelig forbanna, slikt gjør man da bare ikke!? Og med andres unger til og med! (Like ille uansett hvem sin unge selvsagt.) Mannen min sa klart ifra da han oppdaget dette, jeg har selv lyst til å ringe og gi like klar beskjed selv.... Hva ville dere gjort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Onsdag1365380628 Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvor gammel er han da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guttemammaen Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Hvor gammel er han da? åja, jeg fikk ikke med det? Begge ungene er 4. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Løveføtter Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Det var uansvarlig å la barnet sitte forann og uten sete, men mannen din hadde gitt beskjed om hva han mente om den saken, og da virker det bare dumt at du skal ringe å si det samme som din mann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 En tilbakemelding er nok, og siden din mann allerede har sagt hva han mener om dette, så blir det tullete hvis også du tar opp det samme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg ville latt det ligge, i og med at mannen allerede har tatt opp saken med fyren og sagt sin mening. Men at det var meget ubetenksomt gjort, er det ingen tvil om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg lurer på _hvorfor_ han ble plassert i forsetet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Mannen din har sagt fra og det bør holde, de har forhåpentligvis fått med seg hvor hodeløst dette var nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg skjønner at du er forbannet, men mannen din har sagt fra og det får holde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 En tilbakemelding er nok, og siden din mann allerede har sagt hva han mener om dette, så blir det tullete hvis også du tar opp det samme. Enig med deg (og alle andre som sier det samme). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.