Gå til innhold

Kjørte med gutte min i forsetet

Gjest guttemammaen

Anbefalte innlegg

Gjest guttemammaen

ok, jeg er ganske forbanna.. sønnen min skulle være med en annen gutt hjem fra bhg i dag. Mannen min satte igjen vår sønns bilsete i bhg etter avtale med guttens far, slik at de kunne bruke det når de kjørte hjem. Men hva skjedde? De har ikke brukt bilsetet, men derimot plassert min sønn i passasjersetet foran, med vanlig belte!

Jeg er skikkelig forbanna, slikt gjør man da bare ikke!? Og med andres unger til og med! (Like ille uansett hvem sin unge selvsagt.) Mannen min sa klart ifra da han oppdaget dette, jeg har selv lyst til å ringe og gi like klar beskjed selv.... Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Løveføtter

Det var uansvarlig å la barnet sitte forann og uten sete, men mannen din hadde gitt beskjed om hva han mente om den saken, og da virker det bare dumt at du skal ringe å si det samme som din mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tilbakemelding er nok, og siden din mann allerede har sagt hva han mener om dette, så blir det tullete hvis også du tar opp det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville latt det ligge, i og med at mannen allerede har tatt opp saken med fyren og sagt sin mening.

Men at det var meget ubetenksomt gjort, er det ingen tvil om. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En tilbakemelding er nok, og siden din mann allerede har sagt hva han mener om dette, så blir det tullete hvis også du tar opp det samme.

Enig med deg (og alle andre som sier det samme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...