Gjest togli Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Lost starter igjen i kveld og det begynner såpass tidlig at datra mi som blir 12 i juni er våken. Hun er ikke spesielt skvetten av seg og skiller godt mellom fantasi og virkelighet. Hadde dere latt henne se Lost fram til leggetid som er klokka 21.30? *usikker* 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Ja jeg ville latt henne se Lost. Min datter er like gammel og har sett det lenge. 0 Siter
Aggathe Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Men er det noe poeng i å se denne ene episoden da? LOST begynner jo 21.35 til vanlig Iallefall ikke vits å bare la henne se oppsummeringen i dag og ikke noe mer, selv om hun neppe tar noen skade av det da. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 . Det tåler hun sikkert. Jr er heller ikke spesielt skvetten, og syns både Lost og 24 var kjempespennende, selv om jeg i utgangspunktet trodde det var for voksent. Brorparten av hans venner så begge deler fra de var ca 12. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Men er det noe poeng i å se denne ene episoden da? LOST begynner jo 21.35 til vanlig Iallefall ikke vits å bare la henne se oppsummeringen i dag og ikke noe mer, selv om hun neppe tar noen skade av det da. Problemet er at jeg vil se det og hun liker å sitte sammen med meg i sofaen på kvelden ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 . Det tåler hun sikkert. Jr er heller ikke spesielt skvetten, og syns både Lost og 24 var kjempespennende, selv om jeg i utgangspunktet trodde det var for voksent. Brorparten av hans venner så begge deler fra de var ca 12. Ok, da er saken grei 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Ja jeg ville latt henne se Lost. Min datter er like gammel og har sett det lenge. Takk, da vet jeg at jeg ikke er helt på jordet når jeg lar henne se det 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Ok, da er saken grei Min jr påsto at "alle andre er oppe myyye lenger enn meg", og fikk derfor innvilget én senkveld pr uke i fjor (han er 13 nå), Han valgte alltid Lost- eller 24 dagene - med unntak av de ukene Liverpool spilte Champions League- kamp, hehe.. 0 Siter
Aggathe Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Problemet er at jeg vil se det og hun liker å sitte sammen med meg i sofaen på kvelden ;-) Å slik ja... Da hadde jeg latt henne se ja! Jeg derimot kan ikke se nå fra 19.55, pga av en 8-åringen som kommer til å stille 100 spørsmål jeg ikke kan svare på. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Min jr påsto at "alle andre er oppe myyye lenger enn meg", og fikk derfor innvilget én senkveld pr uke i fjor (han er 13 nå), Han valgte alltid Lost- eller 24 dagene - med unntak av de ukene Liverpool spilte Champions League- kamp, hehe.. Mannfolk og fotball ass' ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Å slik ja... Da hadde jeg latt henne se ja! Jeg derimot kan ikke se nå fra 19.55, pga av en 8-åringen som kommer til å stille 100 spørsmål jeg ikke kan svare på. Jeg la akkurat åtteåringen ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Lost ikke var noe for min 11 1/2 -åring, gitt ;-) Hun erklærte selv at dette var hun for ung til å se, så hun gikk heller for å legge seg *klok unge* 0 Siter
Speak Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Snuppa mi på 9 var i stua mens Lost gikk. Ho fikk nok ikke med seg så mye ettersom ho brukte PC'n. Tror ikke at ho tenkte på at det i det hele tatt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Snuppa mi på 9 var i stua mens Lost gikk. Ho fikk nok ikke med seg så mye ettersom ho brukte PC'n. Tror ikke at ho tenkte på at det i det hele tatt. Datra mi syntes det var på grensen. Ligner nok på meg, for jeg sitter jo i helspenn og gruer meg for ekle scener selv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.