Gå til innhold

Lost i kveld... snart 12-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lost starter igjen i kveld og det begynner såpass tidlig at datra mi som blir 12 i juni er våken. Hun er ikke spesielt skvetten av seg og skiller godt mellom fantasi og virkelighet. Hadde dere latt henne se Lost fram til leggetid som er klokka 21.30?

*usikker*

Onsdag1365380628
Skrevet

Ja jeg ville latt henne se Lost. Min datter er like gammel og har sett det lenge.

Skrevet

Men er det noe poeng i å se denne ene episoden da?

LOST begynner jo 21.35 til vanlig

Iallefall ikke vits å bare la henne se oppsummeringen i dag og ikke noe mer, selv om hun neppe tar noen skade av det da.

Skrevet

. Det tåler hun sikkert. Jr er heller ikke spesielt skvetten, og syns både Lost og 24 var kjempespennende, selv om jeg i utgangspunktet trodde det var for voksent. Brorparten av hans venner så begge deler fra de var ca 12. :)

Skrevet

Men er det noe poeng i å se denne ene episoden da?

LOST begynner jo 21.35 til vanlig

Iallefall ikke vits å bare la henne se oppsummeringen i dag og ikke noe mer, selv om hun neppe tar noen skade av det da.

Problemet er at jeg vil se det og hun liker å sitte sammen med meg i sofaen på kvelden ;-)

Skrevet

. Det tåler hun sikkert. Jr er heller ikke spesielt skvetten, og syns både Lost og 24 var kjempespennende, selv om jeg i utgangspunktet trodde det var for voksent. Brorparten av hans venner så begge deler fra de var ca 12. :)

Ok, da er saken grei :)

Skrevet

Ja jeg ville latt henne se Lost. Min datter er like gammel og har sett det lenge.

Takk, da vet jeg at jeg ikke er helt på jordet når jeg lar henne se det ;)

Skrevet

Ok, da er saken grei :)

Min jr påsto at "alle andre er oppe myyye lenger enn meg", og fikk derfor innvilget én senkveld pr uke i fjor (han er 13 nå), Han valgte alltid Lost- eller 24 dagene - med unntak av de ukene Liverpool spilte Champions League- kamp, hehe.. ;)

Skrevet

Problemet er at jeg vil se det og hun liker å sitte sammen med meg i sofaen på kvelden ;-)

Å slik ja... Da hadde jeg latt henne se ja! Jeg derimot kan ikke se nå fra 19.55, pga av en 8-åringen som kommer til å stille 100 spørsmål jeg ikke kan svare på.

Skrevet

Min jr påsto at "alle andre er oppe myyye lenger enn meg", og fikk derfor innvilget én senkveld pr uke i fjor (han er 13 nå), Han valgte alltid Lost- eller 24 dagene - med unntak av de ukene Liverpool spilte Champions League- kamp, hehe.. ;)

Mannfolk og fotball ass' ;-)

Skrevet

Å slik ja... Da hadde jeg latt henne se ja! Jeg derimot kan ikke se nå fra 19.55, pga av en 8-åringen som kommer til å stille 100 spørsmål jeg ikke kan svare på.

Jeg la akkurat åtteåringen ;-)

Skrevet

Lost ikke var noe for min 11 1/2 -åring, gitt ;-)

Hun erklærte selv at dette var hun for ung til å se, så hun gikk heller for å legge seg *klok unge* ;)

Skrevet

Snuppa mi på 9 var i stua mens Lost gikk. Ho fikk nok ikke med seg så mye ettersom ho brukte PC'n. Tror ikke at ho tenkte på at det i det hele tatt.

Skrevet

Snuppa mi på 9 var i stua mens Lost gikk. Ho fikk nok ikke med seg så mye ettersom ho brukte PC'n. Tror ikke at ho tenkte på at det i det hele tatt.

Datra mi syntes det var på grensen. Ligner nok på meg, for jeg sitter jo i helspenn og gruer meg for ekle scener selv ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...