Gjest minnah Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 ..du gnafser løs på ungenes pakke med Cheerios... men jøss så gode de er.. kanskje litt for søte til å kvalifisere for en sunn frokostblanding, sukker står som nr 2 på innholdslista. Ikke sett det før nå, gitt. Jaja, godt at mor tar seg av den saken, da! ;o) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 he-he Også cheerioes da.... som er såååååå grusomt stygt. ;-) 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Glemte å si alt jeg led av samme problem i kveld. Jeg bestemte meg derfor for å gå til butikken og kjøpe ting vi manglet + godteri.... Men før det fortærte jeg et par gulrøtter og 4-6 cherrytomater- og så la jeg i vei. Da jeg kom til butikken var godtelysta blåst bort. :-) *fornøyd* 0 Siter
Speak Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Ja, disse "frokostblandingene" har ikke så mye å gjøre på et frokostbord. Men som godterier fungerer de jo. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.