Gjest Har lyst ja............ Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Har muligens tenkt å handle flatskjerm og hjemmekinoanlegg på mpx. De har gode tilbud, og det jeg ønsker kjøpe. Er det trygt på handle på en slik måte? tenker på hvis det blir feil med feks en stor flatskjerm. Blir jo litt vanskelig å sende med posten hvis en må reklamere og slikt. Kan vel ta lang tid også. På en annen side har de ikke den tv og pristilbud her jeg bor, så føler meg fristet til å slå til med utstyr fra mpx. Noen råd eller erfaringer? Ser også at frakttilbud varierer hos de forskjellige firmaer. 0 Siter
Speak Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Ved reklamasjoner er det jo tyngre å sende ting til en nettbutikk. Men de store nettbutikkene har de samme garantiene, og jeg tror du kan stole på dem. Jeg har selv klagd på en DVD-spiller fra en nettbutikk, og det var helt uproblematisk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.