Gå til innhold

Utposning på tarm

Anbefalte innlegg

Gjest Lillemor 1967
Skrevet

Har vært hos legen og fått greie på at jeg har betennelse i en utposning på tarmen (divertrikkel tror jeg at han kalte det). Var på legevakta, så det ble liten tid til annen informasjon enn å få en antibiotikakur.Lurer derfor litt.

Blir man trøtt av antibiotika(er helt utslitt)? Hvor lang tid tar det før antibiotikaen virker skikkelig(har brukt tablettene i to dager, er litt bedre)? Noen gode råd for å hindre nye betennelser i tarmen? Hva er egentlig årsaken til slikt(jeg spiser masse fiber, men mistenker stress)?

Skrevet

Jeg blir i hvert fall helt dau av antibiotika, men vet egentlig ikke om det er fordi jeg har tatt så mange 14 dagerskurer på rad eller om det er fordi man blir dau av dem i utgangspunktet. Det jeg vet er at man blir mer sliten av noen enn av andre.

Skrevet

Jeg blir i hvert fall helt dau av antibiotika, men vet egentlig ikke om det er fordi jeg har tatt så mange 14 dagerskurer på rad eller om det er fordi man blir dau av dem i utgangspunktet. Det jeg vet er at man blir mer sliten av noen enn av andre.

Jeg dauer ikke av antibiotika. Sorry, bare måtte. :)

Skrevet

Jeg dauer ikke av antibiotika. Sorry, bare måtte. :)

Så har du sikkert ikke tatt 34 kurer på rad heller ;o)

Skrevet

Så har du sikkert ikke tatt 34 kurer på rad heller ;o)

Nei max 4, så her har jeg ikke no jeg sku sagt skjønner jeg. :)

Ekke rart jeg fortsatt lever. ;)

Skrevet

Jeg var veldig trøtt da jeg gikk å antibiotika i høst.

God bedring!

Gjest Lillemor 1967
Skrevet

Jeg var veldig trøtt da jeg gikk å antibiotika i høst.

God bedring!

Tusen takk!

Gjest Lillemor 1967
Skrevet

Takk, da vet jeg det:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...