Lillemus Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg tviler sterkt på at jeg spiser 15 kg godterier i året. Jeg spiser kanskje 100 g smågodt annenhver lørdag med ungene (=2,5 kg pr. år) og kanskje det dobbelt nå med kjæresten annenhver helg når vi er på hyttetomta og jobber? Det blir vel ca. 7,5 kg pr. år. *gulp* Da regner jeg smågodt og sjokolade, kaker og kjeks er ikke godterier. ;o) Brus drikker jeg så og si ikke så der har jeg god samvittighet i alle fall. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg tviler sterkt på at jeg spiser 15 kg godterier i året. Jeg spiser kanskje 100 g smågodt annenhver lørdag med ungene (=2,5 kg pr. år) og kanskje det dobbelt nå med kjæresten annenhver helg når vi er på hyttetomta og jobber? Det blir vel ca. 7,5 kg pr. år. *gulp* Da regner jeg smågodt og sjokolade, kaker og kjeks er ikke godterier. ;o) Brus drikker jeg så og si ikke så der har jeg god samvittighet i alle fall. Jeg synes ikke 7,5 kg er så mye, det er jo fordelt på et helt år! Tenk hvor mange kilo frukt og grønt man inntar! Men 15 er mye. Og en stor pose smågodt helt alene er altfor mye. Jeg er helt normalvektig da, men uansett ikke sunt! Sjerpings! (Jeg er visst verst her i denne tråden men i butikken er jeg av de som har sunnest tralle altså! Skjønner ikke det der...:-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Dette er ingen hyggelig tråd for en som akkurat har blitt ikke-røyker. Så det så. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Dette er ingen hyggelig tråd for en som akkurat har blitt ikke-røyker. Så det så. Nei, man må ta en ting av gangen :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Nei, man må ta en ting av gangen :-) Pføy. Sukk... 0 Siter
mrxx Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Kolestrol på 4? Det sier meg ikke så mye... Er det vanlig å måle og vite sitt eget kolestrol? Tja, det blir i alle fall målt under vanlig sjekk. Jeg går ikke til lege og måler kun det. Er ikke så ofte til lege heller, kanskje altfor sjeldent, men har av og til tatt en full sjekk. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har veldig god samvittighet når det gjelder brus, heldigvis. Godteri tør jeg ikke regne på... 0 Siter
waxo Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Spiste masse godteri og drakk masse cola da jeg var ungdom. Etter jeg var gravid første gangen blir jeg kvalm etter et par biter godis, og brus drikker jeg kanskje en halv liter i mnd i snitt. Kan tippe at jeg spiser mellom en halv til en kg i året. Drikker ikke te, men må ha sukker hvis jeg spiser grøt. Opplever etter bursdager da det blir litt kake og sukker at jeg blir veldig slapp og uvel. 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg har aldri regnet ut hvor mye jeg spiser. Men det blir som regel i helgene. Men jeg er mest glad i salt. Nøtter og chips. En sjelden gang, en eller to gang i måneden kanskje en sjokolade. Brus drikker jeg svært sjelden. Men er jeg i selskap eller det er noe annet spesielt skjeier jeg ut med god samvittighet. Jeg tror det er det daglige som teller:) 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Jeg spiser altfor mye godteri!! Men siden jeg ikke er så glad i mat, og trener mye, så holder jeg heldigvis vekta likevel. Jeg spiser nok i snitt 100 gram om dagen, ikke så mye sjokolade, mest gummigodis og lignende.. Huff og huff.. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Lite. Nesten aldri. Jeg spiser litt mandler og nøtter hver dag. Når jeg skal kose meg eller slappe av, drikker jeg vin. Men så er jeg et voksent menneske, da. Jeg har aldri sett maken på søtsug som kvinner har om man skal tro innlegg på Dol. Det er derfor vi er så søte vet du, fordi vi dytter i oss så mye sukker ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.