Gjest vil ikke bli dårlig Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Det stinker surt i det jeg tar av plasten. River i nesa, liksom. Lukta forvinner raskt. Er det spisbart? 0 Siter
Mrs D Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Om den vonde lukta forsvinner helt vil jeg tro det er gassen som brukes når kjøttdeigen vakumeres du har kjent. Om selve kjøttdeigen er dårlig vil ikke lukta forsvinne. 0 Siter
Onsdag1365380628 Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Kjøttprodukter lukter gjerne litt surt akkurat idet man tar av plasten. Så lenge produktet ikke lukter eller smaker er det ingenting å bry seg om. 0 Siter
Spirello Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Ja, den er sikkert spiselig.. All kjøttvarer lukter vondt når man åpner pakka. Kjøttboller lukter rett og slett promp ) Holder alltid pusten når jeg åpner vakumpakka kjøtt. er lukta borte etterpå er det ikke noe galt med kjøttet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.