Gå til innhold

menn og alder på kjæreste

Gjest vil ikke ha en kjæreste som kunne vært faren min

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235117823' post='4095172]

Det var da svært generaliserende..?! ;-)

hehe...

Skrevet

se mitt svar lengre ned - min mann er eldre enn meg

Dette er tross alt ikke så veldig uvanlig så jeg lurer på hvilken planet et par av innskriverne i denne tråden bor på. De kan ikke ha fulgt stort med i de årene de har levd.

Gjest Man kan jo adoptere
Skrevet

Det spørs hvor gamle de er...

Menn er fruktbare lenger enn oss kvinner, og de holder seg bedre enn oss kvinner,

så er vel derfor de vil ha unge damer,

fruktbare lenger og har noen år å gå på skjønnhetsmessig.

Men mange menn elsker modne kvinner, 40 årene spesielt. Da er de i sitt ess seksuelt. mange yngre menn fantaserer om eldre kvinner.

men noe jeg tenker på

er hvorfor man ser på det som rart om en dame på 40 finner seg en på 25

enn at en mann på 40 finner seg ei på 25...

det går jo på det samme vel?

Men ja - en ting: Kvinner på 40 er kanskje ikke så fruktbare lenger

og en på 25 vet kanskje ennå ikke hva han vil her i livet, menn er mer umodne enn kvinner sånn sett, kanskje han en dag finner ut han vil ha egne barn - men da er det for sent om han vil ha med hun som var eldre.

Så sånn sett lønner det seg for menn å finne seg noen som er yngre.

Skrevet

Selv kunne jeg nok aldri hatt en mann som var 15-20 år eldre enn meg.

Jeg er nødt til å like utseende til en mann for å forelske meg.

Så jeg tiltrekkes rett og slett ikke fysisk av menn der "aldrings-tegnene" ikke harmonerer med nivået jeg selv befinner meg.

Så selvom de er aldri så hyggelige og greie, har jeg en sperre der for å oppfatte dem som noe annet enn "hyggelige bekjentskaper".

Det praktiske er jo en annen side av saken.

Stor aldersforskjell gir jo et misforhold mellom hva man har av livserfaring / opplevelser, og hvilke ønsker og behov man har utifra det alders-stadiet man befinner seg.

Som ung, eller midt i livet, i de årene man er mest "like," kan det sikkert fungere greit. Men når man blir eldre blir jo forskjellene åpenbare.

Men man velger jo sjelden partner utifra ren fornuft.

Og det finnes jo mange flere, og adskillig værre måter, å ikke passe sammen på.

I bunn og grunn betyr det jo mest at man er fornøyd med den parteren man har..

Skrevet

Selv kunne jeg nok aldri hatt en mann som var 15-20 år eldre enn meg.

Jeg er nødt til å like utseende til en mann for å forelske meg.

Så jeg tiltrekkes rett og slett ikke fysisk av menn der "aldrings-tegnene" ikke harmonerer med nivået jeg selv befinner meg.

Så selvom de er aldri så hyggelige og greie, har jeg en sperre der for å oppfatte dem som noe annet enn "hyggelige bekjentskaper".

Det praktiske er jo en annen side av saken.

Stor aldersforskjell gir jo et misforhold mellom hva man har av livserfaring / opplevelser, og hvilke ønsker og behov man har utifra det alders-stadiet man befinner seg.

Som ung, eller midt i livet, i de årene man er mest "like," kan det sikkert fungere greit. Men når man blir eldre blir jo forskjellene åpenbare.

Men man velger jo sjelden partner utifra ren fornuft.

Og det finnes jo mange flere, og adskillig værre måter, å ikke passe sammen på.

I bunn og grunn betyr det jo mest at man er fornøyd med den parteren man har..

''Selv kunne jeg nok aldri hatt en mann som var 15-20 år eldre enn meg.''

Samme svigerinna mi da ho ble 30, og ho er en ganske så bestemt dame. Maks 5-6 år eldre, alt annet var alt for gammelt. Nå er ho 37 og mannen hennes 56. Så man skal vel aldri si aldri.

Skrevet

Jeg opplever også mange menn som innbilske. Noen er veldig attraktive selv om de begynner å bli eldre, men det er bare noen få mener jeg. Likevel oppfører også de som ser gamle ut for alderen seg som om de var unge og attraktive og går for de fineste damene. Greit av vi jenter ofte kan tenne på eldre menn, men det er jo menn av typen Johhny Depp og ikke den skalla tjukkasen på 45 vi møter i butikken....:-)

Skrevet

Jeg opplever også mange menn som innbilske. Noen er veldig attraktive selv om de begynner å bli eldre, men det er bare noen få mener jeg. Likevel oppfører også de som ser gamle ut for alderen seg som om de var unge og attraktive og går for de fineste damene. Greit av vi jenter ofte kan tenne på eldre menn, men det er jo menn av typen Johhny Depp og ikke den skalla tjukkasen på 45 vi møter i butikken....:-)

"Greit av vi jenter ofte kan tenne på eldre menn, men det er jo menn av typen Johhny Depp og ikke den skalla tjukkasen på 45 vi møter i butikken....:-)"

Ja ikke sant, menn av typen Johnny Depp er veldig å foretrekke:)

Gjest Tatjana
Skrevet

Du vet hva de sier: Det blir ikke likestilling før kvinner kan gå nedover gata med hengemage og skallet hode og være fullt overbevist om at de er attraktive for det motsatte kjønn :-).

Gjest metallhøna
Skrevet

Du vet hva de sier: Det blir ikke likestilling før kvinner kan gå nedover gata med hengemage og skallet hode og være fullt overbevist om at de er attraktive for det motsatte kjønn :-).

Hehe..:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...