mrxx Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235117823' post='4095172] Det var da svært generaliserende..?! ;-) hehe... 0 Siter
mrxx Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 se mitt svar lengre ned - min mann er eldre enn meg Dette er tross alt ikke så veldig uvanlig så jeg lurer på hvilken planet et par av innskriverne i denne tråden bor på. De kan ikke ha fulgt stort med i de årene de har levd. 0 Siter
Gjest Man kan jo adoptere Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Det spørs hvor gamle de er... Menn er fruktbare lenger enn oss kvinner, og de holder seg bedre enn oss kvinner, så er vel derfor de vil ha unge damer, fruktbare lenger og har noen år å gå på skjønnhetsmessig. Men mange menn elsker modne kvinner, 40 årene spesielt. Da er de i sitt ess seksuelt. mange yngre menn fantaserer om eldre kvinner. men noe jeg tenker på er hvorfor man ser på det som rart om en dame på 40 finner seg en på 25 enn at en mann på 40 finner seg ei på 25... det går jo på det samme vel? Men ja - en ting: Kvinner på 40 er kanskje ikke så fruktbare lenger og en på 25 vet kanskje ennå ikke hva han vil her i livet, menn er mer umodne enn kvinner sånn sett, kanskje han en dag finner ut han vil ha egne barn - men da er det for sent om han vil ha med hun som var eldre. Så sånn sett lønner det seg for menn å finne seg noen som er yngre. 0 Siter
løvinne71 Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Selv kunne jeg nok aldri hatt en mann som var 15-20 år eldre enn meg. Jeg er nødt til å like utseende til en mann for å forelske meg. Så jeg tiltrekkes rett og slett ikke fysisk av menn der "aldrings-tegnene" ikke harmonerer med nivået jeg selv befinner meg. Så selvom de er aldri så hyggelige og greie, har jeg en sperre der for å oppfatte dem som noe annet enn "hyggelige bekjentskaper". Det praktiske er jo en annen side av saken. Stor aldersforskjell gir jo et misforhold mellom hva man har av livserfaring / opplevelser, og hvilke ønsker og behov man har utifra det alders-stadiet man befinner seg. Som ung, eller midt i livet, i de årene man er mest "like," kan det sikkert fungere greit. Men når man blir eldre blir jo forskjellene åpenbare. Men man velger jo sjelden partner utifra ren fornuft. Og det finnes jo mange flere, og adskillig værre måter, å ikke passe sammen på. I bunn og grunn betyr det jo mest at man er fornøyd med den parteren man har.. 0 Siter
Mrs D Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Selv kunne jeg nok aldri hatt en mann som var 15-20 år eldre enn meg. Jeg er nødt til å like utseende til en mann for å forelske meg. Så jeg tiltrekkes rett og slett ikke fysisk av menn der "aldrings-tegnene" ikke harmonerer med nivået jeg selv befinner meg. Så selvom de er aldri så hyggelige og greie, har jeg en sperre der for å oppfatte dem som noe annet enn "hyggelige bekjentskaper". Det praktiske er jo en annen side av saken. Stor aldersforskjell gir jo et misforhold mellom hva man har av livserfaring / opplevelser, og hvilke ønsker og behov man har utifra det alders-stadiet man befinner seg. Som ung, eller midt i livet, i de årene man er mest "like," kan det sikkert fungere greit. Men når man blir eldre blir jo forskjellene åpenbare. Men man velger jo sjelden partner utifra ren fornuft. Og det finnes jo mange flere, og adskillig værre måter, å ikke passe sammen på. I bunn og grunn betyr det jo mest at man er fornøyd med den parteren man har.. ''Selv kunne jeg nok aldri hatt en mann som var 15-20 år eldre enn meg.'' Samme svigerinna mi da ho ble 30, og ho er en ganske så bestemt dame. Maks 5-6 år eldre, alt annet var alt for gammelt. Nå er ho 37 og mannen hennes 56. Så man skal vel aldri si aldri. 0 Siter
Gjest aasta Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Jeg opplever også mange menn som innbilske. Noen er veldig attraktive selv om de begynner å bli eldre, men det er bare noen få mener jeg. Likevel oppfører også de som ser gamle ut for alderen seg som om de var unge og attraktive og går for de fineste damene. Greit av vi jenter ofte kan tenne på eldre menn, men det er jo menn av typen Johhny Depp og ikke den skalla tjukkasen på 45 vi møter i butikken....:-) 0 Siter
Gjest vingla Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Jeg opplever også mange menn som innbilske. Noen er veldig attraktive selv om de begynner å bli eldre, men det er bare noen få mener jeg. Likevel oppfører også de som ser gamle ut for alderen seg som om de var unge og attraktive og går for de fineste damene. Greit av vi jenter ofte kan tenne på eldre menn, men det er jo menn av typen Johhny Depp og ikke den skalla tjukkasen på 45 vi møter i butikken....:-) "Greit av vi jenter ofte kan tenne på eldre menn, men det er jo menn av typen Johhny Depp og ikke den skalla tjukkasen på 45 vi møter i butikken....:-)" Ja ikke sant, menn av typen Johnny Depp er veldig å foretrekke:) 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Du vet hva de sier: Det blir ikke likestilling før kvinner kan gå nedover gata med hengemage og skallet hode og være fullt overbevist om at de er attraktive for det motsatte kjønn :-). 0 Siter
Gjest metallhøna Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Du vet hva de sier: Det blir ikke likestilling før kvinner kan gå nedover gata med hengemage og skallet hode og være fullt overbevist om at de er attraktive for det motsatte kjønn :-). Hehe.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.