Carwing Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Noen som klarer å tolke dette diktet av Inger Hagerup? http://www.supercupen.com/hav.htm 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg tolker det som det betyr å bli glad i og erkjenne sitt indre barn. 0 Siter
Gjest xbellax Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg tolker det som det betyr å bli glad i og erkjenne sitt indre barn. Jeg tolker og tenker som deg. Erkjenne og bli glad i sitt indre barn. "Lenge var jorden øde og himmelen tom. " Kanskje gikk hun seg vill et sted, og at hun nå har "landet"/funnet ro i seg selv. 0 Siter
Gjest i dag i morgen Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg tolker at det handler om å kommer nærmere og akseptere seg selv. Kjenne lykke over å kjenne seg selv og oppleve seg som hel. Nærhet. Ro. Utvikling. Noe med at hun ikke har kjent seg selv, at det har skjedd noe som har gjort henne avstengt, at jorden har vært øde og tom, men i hjertet har det åpnet seg rom etter rom. -Noe har vært avstengt, men hun har blitt åpnere, hun har akseptert seg selv, og kjenner glede og ro, bevissthet. 0 Siter
Gjest Vinita Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg tolker og tenker som deg. Erkjenne og bli glad i sitt indre barn. "Lenge var jorden øde og himmelen tom. " Kanskje gikk hun seg vill et sted, og at hun nå har "landet"/funnet ro i seg selv. Ja akkurat.. 0 Siter
Gjest i dag i morgen Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Ja akkurat.. Enig med dere. 0 Siter
kosemor Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg tenker at hun er tilbake på steder hun var i barndommen og at hun der gjennkjenner og husker ting hun hadde glemt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.