AneM1365380603 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Ja, jeg har sluttet å bry meg, når det dårlige humøret er på topp. Jeg vet at jeg gjør alt jeg kan for at h*n skal ha det bra, og at det dårlige humøret ikke er min skyld. Men prøver han ikke å framstille det som om det er din skyld? F eks hvis du har sagt nei til noe han mener er viktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Men prøver han ikke å framstille det som om det er din skyld? F eks hvis du har sagt nei til noe han mener er viktig. Nei, han er ekstrem snill. Krangler så å si aldri. Han sier hva han mener og handler etter det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Nei, han er ekstrem snill. Krangler så å si aldri. Han sier hva han mener og handler etter det. Han høres mer ut som sønnen min Det kan ikke sammenlignes med min superhormonelle datter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Han høres mer ut som sønnen min Det kan ikke sammenlignes med min superhormonelle datter Jeg har hatt tre tenåringer boende i huset på samme tid tidligere, og det var nesten som om vi hadde lyst til å flytte ut selv. Minstemann er rene dydsmønsteret i sammenligning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 ''Arumenter om at balsam må virke så og så lenge, er egentlig argumenter du kan bruke mot henne. Skal balsamen virke fem min, så gjør hun lurere i å slå av vannet i de fem min.'' Ja, eller hun kan vaske seg mens balsamen virker. Det er jo snakk om å ta litt hensyn til oss andre. Nå har du fått ganske mange gode råd i tråden her. :-) Krysser fingrene for at det ordner seg. Likte egentlig det rådet med to beholdere. Da er dere sikret vann, pluss at hun ikke har muligheten til å stå like lenge. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 5 min? Det er nå ikke så lenge å stå i dusjen da... Rikelig nok. Er det ikke? Tar jo ikke så lang tid å shamponere håret og vaske seg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det der gjør selv ikke min mann. Og i alle fall ikke ungene. Men jeg har alltid gjort det. :-) Du er godt oppdratt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det skal gå på 5 minutter, men selv jeg synes det blir litt lite Jeg tror jeg må begynne å ta tida når jeg dusjer ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du er godt oppdratt He-he. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Rikelig nok. Er det ikke? Tar jo ikke så lang tid å shamponere håret og vaske seg? Jeg står først under vannet til håret er skikkelig vått, deretter tar jeg i shampoo og mens denne virker vasker jeg kroppen. Skyller så av og tar i balsam og mens den virker vasker jeg ansikt og underliv. Så skyller jeg godt og dette tar faktisk mer enn 5 min for meg, men 10 min er godt med tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg står først under vannet til håret er skikkelig vått, deretter tar jeg i shampoo og mens denne virker vasker jeg kroppen. Skyller så av og tar i balsam og mens den virker vasker jeg ansikt og underliv. Så skyller jeg godt og dette tar faktisk mer enn 5 min for meg, men 10 min er godt med tid. Ok, jeg er nok over snittet kjapp i dusjen, men så dusjer jeg hver dag og har kort hår også da 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aimabel Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg står først under vannet til håret er skikkelig vått, deretter tar jeg i shampoo og mens denne virker vasker jeg kroppen. Skyller så av og tar i balsam og mens den virker vasker jeg ansikt og underliv. Så skyller jeg godt og dette tar faktisk mer enn 5 min for meg, men 10 min er godt med tid. Må sjampo også "virke"? Venter bare på balsamen jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Må sjampo også "virke"? Venter bare på balsamen jeg... Jeg lar gjerne shampooen sitte i et par minutter mens jeg vasker kroppen. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.