Gjest Hilsen sliten og trist Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Jeg trenger å finne et sted jeg kan konsentrere meg om å lese i Oslo. Fins det noen billige steder man kan leie eller oppholde seg der det er ro og fred? Det er for bråkete her jeg bor, og i tillegg sliter jeg med konsentrasjonsvansker, så jeg er i en fortvilet situasjon der jeg ikke finner noe ro. Noen som har ideer? Takknemlig for svar. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235126602' post='4095219] Biblioteket? Litteraturhuset i Wergelandsveien. Koster en kaffekopp eller noe å sitte der - lenge. For det meste stille tidlig på dagen og et godt stykke utover. Finn deg en krok. 0 Siter
Gjest Hilsen sliten og trist Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Litteraturhuset i Wergelandsveien. Koster en kaffekopp eller noe å sitte der - lenge. For det meste stille tidlig på dagen og et godt stykke utover. Finn deg en krok. Takk for tips! Det skal sjekkes ut. 0 Siter
Gjest Hilsen sliten og trist Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1235126602' post='4095219] Biblioteket? Takk for svar. Har prøvd meg på bibliotek, og noen ganger har det gått bedre enn andre. Kan prøve det igjen. 0 Siter
Gjest Hilsen sliten og trist Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Det spørs. Hva er billig da? Jeg vet ikke. Har ikke så god råd. Hva tenkte du på? Takk for svar. 0 Siter
Gjest Hilsen sliten og trist Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Bibliotek? Takk for svar. Jeg skal prøve det igjen, selv om det også kan være vanskelig å konsentrere seg der. Slapper ikke så godt av der det er folk. 0 Siter
Gjest JUSTaMinute Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Litteraturhuset i Wergelandsveien. Koster en kaffekopp eller noe å sitte der - lenge. For det meste stille tidlig på dagen og et godt stykke utover. Finn deg en krok. Skulle til å foreslå det jeg også! Supert sted. Elsker å sitte der og lese. Veldig inspirerende omgivelser. 0 Siter
Gjest Fredrikka Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Lesesalen på universitetsbiblioteket på Blindern? Ellers tror jeg det går ann å sitte på nasjonalbiblioteket på Solli plass, mye stillere enn et vanlig bibliotek. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.