Gå til innhold

Stille steder i Oslo

Gjest Hilsen sliten og trist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger å finne et sted jeg kan konsentrere meg om å lese i Oslo.

Fins det noen billige steder man kan leie eller oppholde seg der det er ro og fred?

Det er for bråkete her jeg bor, og i tillegg sliter jeg med konsentrasjonsvansker, så jeg er i en fortvilet situasjon der jeg ikke finner noe ro.

Noen som har ideer? Takknemlig for svar.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235126602' post='4095219]

Biblioteket?

Litteraturhuset i Wergelandsveien. Koster en kaffekopp eller noe å sitte der - lenge. For det meste stille tidlig på dagen og et godt stykke utover. Finn deg en krok.

Skrevet

Litteraturhuset i Wergelandsveien. Koster en kaffekopp eller noe å sitte der - lenge. For det meste stille tidlig på dagen og et godt stykke utover. Finn deg en krok.

Takk for tips! Det skal sjekkes ut.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235126602' post='4095219]

Biblioteket?

Takk for svar. Har prøvd meg på bibliotek, og noen ganger har det gått bedre enn andre. Kan prøve det igjen.

Skrevet

Det spørs. Hva er billig da?

Jeg vet ikke. Har ikke så god råd. Hva tenkte du på? Takk for svar.

Skrevet

Bibliotek?

Takk for svar. Jeg skal prøve det igjen, selv om det også kan være vanskelig å konsentrere seg der. Slapper ikke så godt av der det er folk.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Skulle til å foreslå det jeg også! Supert sted. Elsker å sitte der og lese. Veldig inspirerende omgivelser.

Gjest Fredrikka
Skrevet

Lesesalen på universitetsbiblioteket på Blindern? Ellers tror jeg det går ann å sitte på nasjonalbiblioteket på Solli plass, mye stillere enn et vanlig bibliotek.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...