Gjest mislykka poet Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Dette har jeg: nå er vi samlet her til bryllupsfest for å feire at Stine og Vegard har giftet seg. Hun - sykepleier og fra landet. Han - kontorrotte fra byen (er ikke sikker på hva slags jobb han har, bare at han jobber med kontor). De møttes på nett, ja det var vel lett... (eller bør jeg nevne at de møttes på nett?) De liker å reise, fjernt og nært, langt av sted til bryllupsreise de drar. haha så som dere ser er jeg en elendig dikter. noen som kan ta tak i noe av det jeg har skrevet og skrive det om en liten bryllupssang? det rimet i alle fall. Hm ellers står jeg stille. noe mer jeg kan skrive om? Og tenkte dette skulle være en sang i stedet for tale. Hva slags melodi passer til dette? 0 Siter
Gjest et tips fra meg Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Du burde finne ut hva han driver med, så blir det mer personlig enn å bare si at han er på kontor. Man er der for å feire begge, og hvis man liksom ikke bryr seg om brudgommen er jurist eller registrerer bestillinger på eksospotter, så .. Og om du skal si at de møttes på nett - det kommer an på om de er helt åpne om det (til besteforeldre, tanter og andre i bryllupet) eller om det bare er vennene som vet det. I noen miljøer kan det å ha truffet hverandre gjennom kontaktannonser eller tilvarende, være mindre "riktig". Uansett om man er enig i det eller ikke, er ikke dette dagen å "oute" noe som de som er tilstede ikke er komfortable med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.