Gjest hpjjji Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Jeg fikk et hardt slag/kutt mot nederste del av framsiden av leggen og var redd noe hadde brukket, men gikk ikke til lege. Det gjorde nemlig ikke så veldig vondt å gå på foten. I begynnelsen viste det så og si ingenting utenpå huden, men etter to-tre dager med stram støtte bandasje, dukket det plutselig opp en strek tvers over leggen der slaget/kuttet kom. Jeg tenker at det i så fall må være senen som går til foten som må ha fått en skade. Hvordan gror disse? Så lenge den ikke er kuttet av, kan det vel ikke være noen fare? Har tatt det veldig med ro denne uka, og går fint i trapper. 0 Siter
Mrs D Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Mannen min sakdet en sene i en finger og måtte gå med skinne på den i seks uker for å ikke bevege den. Om han bevegde fingeren før den tid måtte han beregne seks nye uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.