Gå til innhold

"Fredag" på tv2 - hukommelsestap

Anbefalte innlegg

jasåsånnerdet
Skrevet

Noen som så innslaget med han med hukommelsestap?

Jeg ble akkurat for sen....Hadde veldig lyst å se det. Går det i reprise?

Skrevet

Jeg gikk glipp av det innslaget. Men til gjengjeld så fikk jeg med meg innslaget med Hank von Helvete. Og det var en sann nytelse:-) For en sunn sjel i et kanskje forholdsvis usunt legeme :-)

Skrevet

Det er laget en film om ham som har premierere en rekke steder i dag. Hvis du søker på nettet etter "Jakten på hukommelsen" får du opp mange intervjuer med ham.

jasåsånnerdet
Skrevet

Jeg gikk glipp av det innslaget. Men til gjengjeld så fikk jeg med meg innslaget med Hank von Helvete. Og det var en sann nytelse:-) For en sunn sjel i et kanskje forholdsvis usunt legeme :-)

Synes faktisk han er ganske kjekk..Uvant å se han uten sminke (a la turboneger)..:)

Skrevet

Synes faktisk han er ganske kjekk..Uvant å se han uten sminke (a la turboneger)..:)

Ja, han er ikke så verst å se på :-) Men jeg er mest imponert av hans sunne fornuft, og måten han uttrykker seg på. Han er langt i fra dum :-) Hans angrep på psykiatrien er ikke til å kimse av....Synes spesielt han uttrykte seg fint når han snakket om alle de barna som går på amfetamin pga av ADHD. "Jeg var også rolig da jeg gikk på heroin, men det var jo narkotika, da..."

jasåsånnerdet
Skrevet

Ja, han er ikke så verst å se på :-) Men jeg er mest imponert av hans sunne fornuft, og måten han uttrykker seg på. Han er langt i fra dum :-) Hans angrep på psykiatrien er ikke til å kimse av....Synes spesielt han uttrykte seg fint når han snakket om alle de barna som går på amfetamin pga av ADHD. "Jeg var også rolig da jeg gikk på heroin, men det var jo narkotika, da..."

Så ikke innslaget, men så han hos Grosvold..

Ja, han er en oppegående kar..Kult at han skal spille Jesus i JCSS..:)

sort som natta
Skrevet

godt med et anna syn på jesus,enn bare fra de "typisk kristne"...godt med spennvidde:)

Skrevet

godt med et anna syn på jesus,enn bare fra de "typisk kristne"...godt med spennvidde:)

Han driver nå et kamptog mot psykiarien, etter å ha vært der selv som rusmisbruker. Og ære være han for det:-) Hans slagord er jo: "Man er ikke Gud selv om man har studert i 7 år" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...