jasåsånnerdet Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Noen som så innslaget med han med hukommelsestap? Jeg ble akkurat for sen....Hadde veldig lyst å se det. Går det i reprise? 0 Siter
Colette Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Jeg gikk glipp av det innslaget. Men til gjengjeld så fikk jeg med meg innslaget med Hank von Helvete. Og det var en sann nytelse:-) For en sunn sjel i et kanskje forholdsvis usunt legeme :-) 0 Siter
avidi Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Det er laget en film om ham som har premierere en rekke steder i dag. Hvis du søker på nettet etter "Jakten på hukommelsen" får du opp mange intervjuer med ham. 0 Siter
jasåsånnerdet Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 Jeg gikk glipp av det innslaget. Men til gjengjeld så fikk jeg med meg innslaget med Hank von Helvete. Og det var en sann nytelse:-) For en sunn sjel i et kanskje forholdsvis usunt legeme :-) Synes faktisk han er ganske kjekk..Uvant å se han uten sminke (a la turboneger).. 0 Siter
Colette Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Synes faktisk han er ganske kjekk..Uvant å se han uten sminke (a la turboneger).. Ja, han er ikke så verst å se på :-) Men jeg er mest imponert av hans sunne fornuft, og måten han uttrykker seg på. Han er langt i fra dum :-) Hans angrep på psykiatrien er ikke til å kimse av....Synes spesielt han uttrykte seg fint når han snakket om alle de barna som går på amfetamin pga av ADHD. "Jeg var også rolig da jeg gikk på heroin, men det var jo narkotika, da..." 0 Siter
jasåsånnerdet Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Skrevet 20. februar 2009 Ja, han er ikke så verst å se på :-) Men jeg er mest imponert av hans sunne fornuft, og måten han uttrykker seg på. Han er langt i fra dum :-) Hans angrep på psykiatrien er ikke til å kimse av....Synes spesielt han uttrykte seg fint når han snakket om alle de barna som går på amfetamin pga av ADHD. "Jeg var også rolig da jeg gikk på heroin, men det var jo narkotika, da..." Så ikke innslaget, men så han hos Grosvold.. Ja, han er en oppegående kar..Kult at han skal spille Jesus i JCSS.. 0 Siter
sort som natta Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Jeg gikk glipp av det innslaget. Men til gjengjeld så fikk jeg med meg innslaget med Hank von Helvete. Og det var en sann nytelse:-) For en sunn sjel i et kanskje forholdsvis usunt legeme :-) godt med et anna syn på jesus,enn bare fra de "typisk kristne"...godt med spennvidde:) 0 Siter
Colette Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 godt med et anna syn på jesus,enn bare fra de "typisk kristne"...godt med spennvidde:) Han driver nå et kamptog mot psykiarien, etter å ha vært der selv som rusmisbruker. Og ære være han for det:-) Hans slagord er jo: "Man er ikke Gud selv om man har studert i 7 år" :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.