Gå til innhold

Gratulerer til de nygifte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, ja, jeg må innrømme at jeg tenkte alderstanken. JT ser nesten ut til å være eldre enn svigermora si også. Måtte de bli lykkelige okke som.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Utrolig ung gutt- og første gang jeg så han så trodde jeg han var lillebroren til JT- fordi de er så like.

Skrevet

Ja, vi svinger vi oss i kretsen og neier og bukker. Litt slitsomt å skulle forholde seg til slikt, syns jeg. Så er glad jeg slipper ;-)

Gjest @krøll
Skrevet

Vel, jeg kan ikke forstå at noen vil gifte seg med en 20 år yngre dårlig kopi av seg selv??

Men det er kanskje ærekrenkende å si noe slikt?

Skrevet

Vel, jeg kan ikke forstå at noen vil gifte seg med en 20 år yngre dårlig kopi av seg selv??

Men det er kanskje ærekrenkende å si noe slikt?

Jeg synes dere skal la disse gutta være i fred, og selv få vurdere hva de vil med livet sitt, og hvem de skal være sammen med. Kanskje de elsker hverandre? Det er mye mulig:-)

Gjest Lilje30
Skrevet

Han burde heller ha satset på mora, he he. Jeg ville ha følt meg utrolig teit hvis jeg kom hjem med en mann som var like gammel som mora mi, men det er nå meg. Eller omvendt selvsagt.

Skrevet

mora syns vel jan thomas er en grei kar da.. syns de er søte sammen jeg..

Gjest Silver Fairy
Skrevet

For en flott mamma Christopher har da! Pen dame.

Men uttalelsen hennes

"- Vi har alltid visst at han ikke kom til å få seg en jevnaldrende kjæreste. Christopher er mye mer moden enn ei jente på 25, har hun tidligere sagt til Dagbladet."

er jeg ikke helt enig i...

Skrevet

Jeg synes dere skal la disse gutta være i fred, og selv få vurdere hva de vil med livet sitt, og hvem de skal være sammen med. Kanskje de elsker hverandre? Det er mye mulig:-)

Nok en gang kloke ord fra deg i dag. :-)

Skrevet

Uansett - det å gifte seg som 19-åring i dagens samfunn er ikke noe jeg vil tilrå.

Man har jo ikke en gang funnet ut hvem man er som person i den alderen!

Jeg grøsser...

Skrevet

For en flott mamma Christopher har da! Pen dame.

Men uttalelsen hennes

"- Vi har alltid visst at han ikke kom til å få seg en jevnaldrende kjæreste. Christopher er mye mer moden enn ei jente på 25, har hun tidligere sagt til Dagbladet."

er jeg ikke helt enig i...

Det hadde ikke vært så veldig mye bedre om han hadde vært 25 da, aldersforskjellen er jo uansett nesten 20 år...

Men men....

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Det hadde ikke vært så veldig mye bedre om han hadde vært 25 da, aldersforskjellen er jo uansett nesten 20 år...

Men men....

Aldersforskjell er ikke det verste tenker jeg. 25 åring har noen flere år på baken enn 19 åring.... Det er begrenset hvilke erfaringsgrunnlag og modenhet en 19 åring kan utvise tenker jeg.

Skrevet

Aldersforskjellen er ok, men samkjønnetheten er kvalmende.

Perversitet.

Skrevet

Jeg tror ikke gratulasjonene mine ville sittet langt inne i forhold til sønnen min all den tid han var lykkelig og ikke skadet/såret noen med handlingene sine.

Ja, dette er en stor aldersforskjell. Så kanskje det ikke fungerer og kanskje det gjør det. Det er mindre viktig. De mener de har funnet den store kjærligheten og det burde de få nyte uten andres sure kommentarer, synes jeg :) Jeg er glad de har familie som støtter de.

Skrevet

Uansett - det å gifte seg som 19-åring i dagens samfunn er ikke noe jeg vil tilrå.

Man har jo ikke en gang funnet ut hvem man er som person i den alderen!

Jeg grøsser...

Enig.

Skrevet

Jeg tror ikke gratulasjonene mine ville sittet langt inne i forhold til sønnen min all den tid han var lykkelig og ikke skadet/såret noen med handlingene sine.

Ja, dette er en stor aldersforskjell. Så kanskje det ikke fungerer og kanskje det gjør det. Det er mindre viktig. De mener de har funnet den store kjærligheten og det burde de få nyte uten andres sure kommentarer, synes jeg :) Jeg er glad de har familie som støtter de.

Det var jaggu et klokt innlegg, Glimtipper.

Men jeg tillater meg allikevel å håpe at ungene mine ikke velger å gifte seg så unge. ;o)

Skrevet

Det var jaggu et klokt innlegg, Glimtipper.

Men jeg tillater meg allikevel å håpe at ungene mine ikke velger å gifte seg så unge. ;o)

Ja, det håper inderlig jeg også ;)

Men det hadde nok vært vanskelig å holde gleden i sjakk om min 19 år gamle sønn strålte av forelskelse, livslyst og positivitet over å ha funnet kjærligheten i sitt liv.

Selv tenåringer må få lov å ta sjanser som strider mot statistikken, mener jeg :)

candyqueen_83
Skrevet

Jeg er så enig med deg. Det ser jo ut som de har det storartet sammen. La dem få finne ut av ting selv da. Kanskje holder dem sammen i 5 år, kanskje i 40 år :o) De ser hvertfall lykkelige ut :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...