Gjest Emmie Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Det tror jeg ikke jeg heller ville likt, men jeg henger meg på og gratulerer de nygifte! 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Det hadde ikke vært så veldig mye bedre om han hadde vært 25 da, aldersforskjellen er jo uansett nesten 20 år... Men men.... Jeg forsto det sånn at hun mente Christopher var moden for alderen. De som har sett Parkveien (eller hva det heter) har nok sett at det er langt fra sannheten... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Hadde det vært min sønn han der usmakelige Jan Thomas hadde lagt sine sleskete fingre (og det som verre var) på, så hadde eg kaldkvelt han! No mercy, det er sikkert og visst! *æsj* 0 Siter
brulla Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Jeg gratulerer dem! De ser veldig lykkelig ut sammen, et pent par :-)) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Jeg gratulerer dem! De ser veldig lykkelig ut sammen, et pent par :-)) Pent par??? Nei fyttirakkern!! 0 Siter
brulla Skrevet 22. februar 2009 Skrevet 22. februar 2009 Pent par??? Nei fyttirakkern!! Jan Thomas er vel glatt, men mannen han er en VAKKER gutt! Til sammen blir det et pent par :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.