Gå til innhold

Fredagssikling

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

28

• AneM1365380603

11

• mariaflyfly

6

• candyqueen_83

6

Skrevet

http://img.nrk.no/img/336219.jpeg

Her er en som sikler. Håper det blir gull i morgen :)

Er det Bjørndalen? Jeg greier ikke å følge med på alt som skjer nå:-( Men koser meg når de vinner :-) Er det skiskyting i morgen igjen?

AneM1365380603
Skrevet

Er det Bjørndalen? Jeg greier ikke å følge med på alt som skjer nå:-( Men koser meg når de vinner :-) Er det skiskyting i morgen igjen?

Det er fellesstart for menn og stafett for kvinner. Det blir spennende :o) På søndag er det fellesstart kvinner og stafett for menn.

AneM1365380603
Skrevet

Det er fellesstart for menn og stafett for kvinner. Det blir spennende :o) På søndag er det fellesstart kvinner og stafett for menn.

Bjørndalen er en kjekk kar :-) Veldig sympatisk, synes jeg. Men Hegle-Svendsen, AneM.....han ser jo ut som et barn? :-)

AneM1365380603
Skrevet

Bjørndalen er en kjekk kar :-) Veldig sympatisk, synes jeg. Men Hegle-Svendsen, AneM.....han ser jo ut som et barn? :-)

Jeg synes han er flott selv om han er ung :)

Skrevet

Jeg synes han er flott selv om han er ung :)

Han har pene øyne, men der stopper det for meg :-) Men da snakker jeg om pene øyne - slik som jeg ville ha gjort med alle andre mennesker - unasett kjønn :-)

Skrevet

Ok :-) Da unner jeg all dolere en fin kveld med denne videoen her:

Og nå går jeg inn for å bli mobbet..jeg vet det. Glad for alle som tør å innrømme at det er vakkert:-)

Snill og god gutt. Fantastisk stemme, men kunne begrenset seg . Overdrev stemmebruken litt. Jeg har en cd av han som er kjempefin.

Derfra til å sikle, he he nei det kunne ikke falt meg inn:-)

Skrevet

Snill og god gutt. Fantastisk stemme, men kunne begrenset seg . Overdrev stemmebruken litt. Jeg har en cd av han som er kjempefin.

Derfra til å sikle, he he nei det kunne ikke falt meg inn:-)

Jeg sikler av sjelen hans, og stemmen hans, og noen ganger av utseendet hans. Vi kommer aldri noensinne til å få oppleve et slikt talent i Norge igjen. Hvis man følger med på Youtube, så ser man at verden tør å ta innover seg det som Norge aldri turte....Han var den aller største:-(

Skrevet

Jeg sikler av sjelen hans, og stemmen hans, og noen ganger av utseendet hans. Vi kommer aldri noensinne til å få oppleve et slikt talent i Norge igjen. Hvis man følger med på Youtube, så ser man at verden tør å ta innover seg det som Norge aldri turte....Han var den aller største:-(

Vi ha jo Rein Alexander. Han er hakket bedre.

Men du. Jeg får ikke hørt på sangen du la ut. Et eller annet galt med lyden her nå. Er du datakyndig?

Skrevet

Vi ha jo Rein Alexander. Han er hakket bedre.

Men du. Jeg får ikke hørt på sangen du la ut. Et eller annet galt med lyden her nå. Er du datakyndig?

Nei...nå må du gi deg...Rein A. er bare teknikk - uten følelser. Jw ga oss hele sin sjel:-)

Nei, jeg vet ikke hvorfor du ikke har lyd på youtube. Jeg har det :-)

AneM1365380603
Skrevet

Han har pene øyne, men der stopper det for meg :-) Men da snakker jeg om pene øyne - slik som jeg ville ha gjort med alle andre mennesker - unasett kjønn :-)

Skal du se på dette da i morgen?

http://www.youtube.com/watch?v=wtVDRha4PIA

Jeg skal stemme på Alexander Rybak. Jeg er så imponert over den søte gutten. Han har skrevet tekst og melodi selv, i tillegg til å synge og spille :)

Skrevet

Skal du se på dette da i morgen?

http://www.youtube.com/watch?v=wtVDRha4PIA

Jeg skal stemme på Alexander Rybak. Jeg er så imponert over den søte gutten. Han har skrevet tekst og melodi selv, i tillegg til å synge og spille :)

Ja, han er en verdig vinner:-) Jeg viste denne videoen til min engelske venn, og han sa "nice, but a little bit cheesy". Skjønte ikke helt hva "cheesy" var :-)

Skrevet

Nei...nå må du gi deg...Rein A. er bare teknikk - uten følelser. Jw ga oss hele sin sjel:-)

Nei, jeg vet ikke hvorfor du ikke har lyd på youtube. Jeg har det :-)

Joda, men det ble det litt voldsomt mye sjel innimellom.

Han var flink. Synger vakkert. Ingen tvil om det:-)

Jeg oppdaget han vel ikke ordentlig før han døde dessverre og kjøpte den siste cdèn. Den er vakker. Absolutt.

Skrevet

Joda, men det ble det litt voldsomt mye sjel innimellom.

Han var flink. Synger vakkert. Ingen tvil om det:-)

Jeg oppdaget han vel ikke ordentlig før han døde dessverre og kjøpte den siste cdèn. Den er vakker. Absolutt.

Huff....Kjøpte du "Stronger " da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...