Gå til innhold

Fredagssikling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer nesten ikke å høre på sangene hans uten at det kommer en tåre eller to. Han var stor!

:-)) Jeg er så enig med deg :-)))

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

28

• AneM1365380603

11

• mariaflyfly

6

• candyqueen_83

6

Skrevet

Ok :-) Da unner jeg all dolere en fin kveld med denne videoen her:

Og nå går jeg inn for å bli mobbet..jeg vet det. Glad for alle som tør å innrømme at det er vakkert:-)

Jeg synes det er nydelig! :o)

Skrevet

Vi skal ha ost og kjeks, etter ønske fra den eldste datteren :o) Hos oss er grand prix familiekveld. Hjemme satt alltid hele familien sammen og så på det.

Jeg blir skikkelig sur hvis Tone vinner :(

For en gangs skyld skal jeg sende en stemme til Alexander og Fairytale! :o) Det er noe med den gutten, han er bare helt nydelig!

Gjest knusktørt
Skrevet

Ok :-) Da unner jeg all dolere en fin kveld med denne videoen her:

Og nå går jeg inn for å bli mobbet..jeg vet det. Glad for alle som tør å innrømme at det er vakkert:-)

Det er ikke vakkert. Men det er fordi Bettan ikke kan synge. Man kan si mye om Jan Werner, men stemme hadde han!

Originalen er mye finere!

Skrevet

Det er ikke vakkert. Men det er fordi Bettan ikke kan synge. Man kan si mye om Jan Werner, men stemme hadde han!

Originalen er mye finere!

Det var en frisk påstand, synes jeg...At Bettan ikke kan synge. For det kan hun utvilsomt :-)

JW er ferdig diskutert og omtalt, heldigvis. Det er ikke bare meg som synes han er/var den beste vokalisten i Norge:-) For det var han - helt udiskutabelt:

http://lister.vg.no/?do=show&id=8541

Skrevet

Det var en frisk påstand, synes jeg...At Bettan ikke kan synge. For det kan hun utvilsomt :-)

JW er ferdig diskutert og omtalt, heldigvis. Det er ikke bare meg som synes han er/var den beste vokalisten i Norge:-) For det var han - helt udiskutabelt:

Haha...For ei elendig liste, Thomas Dybdahl på 59 de plass!

Skrevet

Haha...For ei elendig liste, Thomas Dybdahl på 59 de plass!

Lista er laget av vanlige folk som stemmer :-) Synes du Dybdahl er en så stor sanger?

Skrevet

Lista er laget av vanlige folk som stemmer :-) Synes du Dybdahl er en så stor sanger?

''Synes du Dybdahl er en så stor sanger?''

Ja, blandt de mannlige norske er han (etter mitt syn) definitivt blandt de tre beste, sammen med Morten Harket.

Skrevet

''Synes du Dybdahl er en så stor sanger?''

Ja, blandt de mannlige norske er han (etter mitt syn) definitivt blandt de tre beste, sammen med Morten Harket.

Hvem er den 3. da ? :-)

Skrevet

Har ikkje peiling! :)

Siden du nevner 3 sangere, så må du jo tenke på 3 sangere :-)

Skrevet

Mulig det er friskt, men det er i alle fall min hjertens mening :o) Har aldri likt hennes versjoner av noe som helst, syns hun i beste fall er høyst ordinær.

Og for å ha det sagt, jeg har studert klassisk musikk på konservatorienivå, så meningen er sånn sett ikke ukvalifisert :o)

Skrevet

Siden du nevner 3 sangere, så må du jo tenke på 3 sangere :-)

Neida, det _må_ eg ikkje.

Grunnen til at eg nevner tre sangere, er at det er helt vanlig med fks. "topp tre" "topp ti" osv, gull sølv og bronse selvfølgelig. *S*

Men om eg kommer på tredje mann som er _verdig_ en plass på pallen så skal eg gi beskjed!

Joda Jan Werner var flink og hadde en god stemme, det har også Sissel Kyrkjebø uten at det hjelper nevneverdig...

Skrevet

Bettan kan selvfølgelig synge, men jeg anser henne heller ikke som mer enn middelmådig.

Dessuten stusser jeg over at hun drasser med seg unge talenter på sine turneer. Først Jan Werner, så Rein Aleksander og nå Alexander Rybakk.

Alle disse tre var/er langt mer talentfulle enn henne selv...

Skrevet

Mulig det er friskt, men det er i alle fall min hjertens mening :o) Har aldri likt hennes versjoner av noe som helst, syns hun i beste fall er høyst ordinær.

Og for å ha det sagt, jeg har studert klassisk musikk på konservatorienivå, så meningen er sånn sett ikke ukvalifisert :o)

Endelig en som er enig med meg! :) Jeg har respekt for henne som allround-artist, men noen stor sangstemme har hun da vitterlig ikke.

Skrevet

Bettan kan selvfølgelig synge, men jeg anser henne heller ikke som mer enn middelmådig.

Dessuten stusser jeg over at hun drasser med seg unge talenter på sine turneer. Først Jan Werner, så Rein Aleksander og nå Alexander Rybakk.

Alle disse tre var/er langt mer talentfulle enn henne selv...

''Dessuten stusser jeg over at hun drasser med seg unge talenter på sine turneer. Først Jan Werner, så Rein Aleksander og nå Alexander Rybakk.''

*Humrer* Hun har vel sansen for unge menn da. ;o)

Skrevet

Endelig en som er enig med meg! :) Jeg har respekt for henne som allround-artist, men noen stor sangstemme har hun da vitterlig ikke.

Her kommer en til som er enig med deg! :-)

Skrevet

''Dessuten stusser jeg over at hun drasser med seg unge talenter på sine turneer. Først Jan Werner, så Rein Aleksander og nå Alexander Rybakk.''

Eller må ha med seg noen som er dyktigere enn seg, så hun har noen å hjemme seg bak?

Skrevet

GJEMME seg bak. Makan til trykkleif, da! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...