Gå til innhold

Nå ble jeg skuffet nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men se her da. Homohår og homoskjegg.

Nå har jeg sett på denne mann kveld etter kveld og drømt meg bort.

For en nedtur:-(

http://www.youtube.com/watch?v=23cFsu96FzY&feature=related

Han har øredobben i homseøret da, så det stemmer kanskje. Men VKF, det er jo bare å fortsette å drømme om han, du har vel ikke tenkt deg ut på frierferd med det første uansett. Du har jo allerede full pakke, mann og barn ;o)

Skrevet

Han har øredobben i homseøret da, så det stemmer kanskje. Men VKF, det er jo bare å fortsette å drømme om han, du har vel ikke tenkt deg ut på frierferd med det første uansett. Du har jo allerede full pakke, mann og barn ;o)

Er fornøyd jeg. Har aldri hatt noe å utsette på han kjekkhetsmessig;-), men kan jo drømme litt for det:-)

Nå er det slutt på det da.

Gjest bædibo
Skrevet

Han er ikke homofil og kan ikke du som en voksen person ta deg litt i akt i din bruk av homo som forstavelse i annenhvert ord du bruker? Du høres ut som en repektløs 16-åring!

Skrevet

Han er ikke homofil og kan ikke du som en voksen person ta deg litt i akt i din bruk av homo som forstavelse i annenhvert ord du bruker? Du høres ut som en repektløs 16-åring!

He he, nå er det faktisk du som er barnslig.

Skrevet

Er fornøyd jeg. Har aldri hatt noe å utsette på han kjekkhetsmessig;-), men kan jo drømme litt for det:-)

Nå er det slutt på det da.

Mange kjekke homser da. Jeg husker mora mi var kjempeopptatt av Rock Hudson. Så lenge vi bare skal drømme om dem så spiller vel egentlig seksuell legning ingen rolle, gjør det det da ;o)

Skrevet

Mange kjekke homser da. Jeg husker mora mi var kjempeopptatt av Rock Hudson. Så lenge vi bare skal drømme om dem så spiller vel egentlig seksuell legning ingen rolle, gjør det det da ;o)

Jo i grunnen, men nå må jeg sove.

Natta ;-)

Gjest bædibo
Skrevet

He he, nå er det faktisk du som er barnslig.

Jeg er til tider veldig barnslig og det er ikke noe jeg skammer meg over. Men jeg synes det utidig at voksne mennesker skal slenge rundt seg med ord som homoskjegg, homohår etc. Men det virker som om du synes det er helt greit. Jeg villle bare påpeke at det er ikke det. Ikke at jeg tror du er noe særlig lydhør for det, etter svaret ditt å bedømme.

Skrevet

Jo i grunnen, men nå må jeg sove.

Natta ;-)

Natta. Forresten så prøvde jeg å sende deg en mail men fikk beskjed om at mailadressen var feil

Skrevet

Han er vel like vakker om han er homo eller ikke?

Eller i mine øyne like lite vakker om han er homo eller ikke.

Gjest hemmelig forelska
Skrevet

min store kjærlighet valgte å bli munk,av alle ting! men jeg drømmer fortsatt om han:( barberte av seg alt det flotte håret sitt,bor i kloster...jeg har visst ikke stort å tilby:(

Skrevet

Ja klart han der er homo!

Det er lett å se, i tillegg til det du nevner så er han homosolariumsbrun, har homoskinnfrakk og homodobbelhake.

Dropp han! :-)

Gjest Tø, tø, tøffing
Skrevet

Oy da...der var han jo lekrere :D Synes sånn spesiellt skjegg er tøfft jeg :)

Homosexuell eller ikke, du hadde nok måttet slitt veldig med å få tak i ham alikavel, det er nok ikke bare, bare å få tak i disse kjendisene selv om det jo heter: er det liv er det håp ;)

Skrevet

Natta. Forresten så prøvde jeg å sende deg en mail men fikk beskjed om at mailadressen var feil

Ja vi har begynt med et nytt system. Skal sende deg en mail fra jobb på mandag jeg.

Hadde hotmailadresse en en periode, men jeg brukte den nesten aldri og nå har jeg glemt passordet.

Skrevet

Jeg er til tider veldig barnslig og det er ikke noe jeg skammer meg over. Men jeg synes det utidig at voksne mennesker skal slenge rundt seg med ord som homoskjegg, homohår etc. Men det virker som om du synes det er helt greit. Jeg villle bare påpeke at det er ikke det. Ikke at jeg tror du er noe særlig lydhør for det, etter svaret ditt å bedømme.

Har du noe bedre ord?

Skrevet

Hva er det å bli skuffet over? Jeg skjønner deg ikke.

Jeg har syntes at George Michael har vært kjekk i 25 år, han er homo, men det bryr meg ikke. Jeg skal jo uansett ikke vifte med sjura foran han. Ergo blir jeg ikke skuffa ;D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...