Gå til innhold

Nå ble jeg skuffet nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235208288' post='4095785]

Hva er det å bli skuffet over? Jeg skjønner deg ikke.

Jeg har syntes at George Michael har vært kjekk i 25 år, han er homo, men det bryr meg ikke. Jeg skal jo uansett ikke vifte med sjura foran han. Ergo blir jeg ikke skuffa ;D

Vifte med sjura skal jeg ikke, men.....

Skrevet

Vifte med sjura skal jeg ikke, men.....

*hehe* Det var da enda bra *s*

Skrevet

Hva er det du egentlig blir skuffet over?

At det plutselig blir uaktuelt for deg å ligge med ham (for det var så innmari aktuelt før, liksom)?

Eller at han er homse, fordi du har en bøtte med fordommer i den retningen?

Skjønner ikke problemstillingen. Så lenge det ikke er en person man er forelska i og ønsker et reelt forhold til, er det vel akkurat det samme hva slags legning vedkommende har.

Skrevet

At det plutselig blir uaktuelt for deg å ligge med ham (for det var så innmari aktuelt før, liksom)?

Skjønner ikke problemstillingen. Så lenge det ikke er en person man er forelska i og ønsker et reelt forhold til, er det vel akkurat det samme hva slags legning vedkommende har.

Du trodde det var et seriøst innlegg?

Skrevet

Hehe, kanskje du bør lese slike innlegg annerledes enn hva du gjør.

Skrevet

Det var voldsomt så mange negative svar i tråden din. Det er mange som opphøyer seg selv her inne for tiden, hehe.

Ikke alle som skjønner at det er lov å drømme litt av og til:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235208288' post='4095785]

Hva er det å bli skuffet over? Jeg skjønner deg ikke.

Jeg har syntes at George Michael har vært kjekk i 25 år, han er homo, men det bryr meg ikke. Jeg skal jo uansett ikke vifte med sjura foran han. Ergo blir jeg ikke skuffa ;D

''Jeg har syntes at George Michael har vært kjekk i 25 år, ''

Usj, den mannen har vært glatt og udelikat fra tidenes morgen, homse eller ikke homse.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Beklager, men han var ikke sikleverdig hverken på før eller etter snutten. På den eldste Youtuben er han en skikkelig fløtepus, og på det siste bildet ser han bare slesk ut.

Men om det bare er bildet du går etter for å si at han er homofil, så trenger jeg et kurs ;)

Ingen av de homofile jeg kjenner har sånt skjegg. Og takk for det...

Skrevet

Hehe, kanskje du bør lese slike innlegg annerledes enn hva du gjør.

Haha, kanskje jeg virket litt vel engasjert her, ja.

Skrevet

Du trodde det var et seriøst innlegg?

Haha, kanskje jeg virket litt vel engasjert her, ja. Til mitt forsvar var innlegget ditt såpass kort at jeg ikke fikk tak i noen tone.

Skrevet

Haha, kanskje jeg virket litt vel engasjert her, ja.

Hehe, jeg tror det.

Skrevet

Det var voldsomt så mange negative svar i tråden din. Det er mange som opphøyer seg selv her inne for tiden, hehe.

Ikke alle som skjønner at det er lov å drømme litt av og til:-)

;-)

Skrevet

Ja klart han der er homo!

Det er lett å se, i tillegg til det du nevner så er han homosolariumsbrun, har homoskinnfrakk og homodobbelhake.

Dropp han! :-)

Hi hi, jeg pleier å ha lett for se det, men ikke denne gangen. Ser det nå da:-)

Gjest bædibo
Skrevet

Har du noe bedre ord?

Mange! Men jeg kan gjøre et siste forsøk på å nå fram ved sette sammen to andre velkjente ord og se om du tar hintet i forhold til feil bruk av ord og den negative ladningen det gir. Ordene jeg har valgt er kjøtt og hue, altså kjøtthue. Get it!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...