Gå til innhold

teit å ombestemme seg nå i siste lita?

Spirello

Anbefalte innlegg

som de fleste her vet har vi kjøpt leilighet, og endelig har vi begynt å bygge opp. Jeg har (for noen uker siden) spurt om barnevakt til poden fra i dag til i morgen hos besteforeldre som bor der vi skal flytte. Men nå viser det seg at jeg ikke får jobbet så mye der allikevel, for det meste må gubben ta seg av (bygge opp vegger på badet og gipsplater på rom). Det er noen oppgaver jeg skal gjøre, men blir helt sikkert ferdig i dag. Så lurer på om jeg skal hente poden i ettermiddag.. Samtidig vet jeg at de har takkret nei til middag hos et vennepar, og stefaren min gleder seg vilt. (de to er skikkelig kompiser, fra poden var baby). men jeg vil ha poden litt selv også.. han har vært hos faren sin onsdag og torsdag, og forrige helg.

Jeg tror de sier at vi gjør som avtalt, men vil ikke "bruke dem". Planen var at jeg skulle male hele helgen, men veggene er ikke klare. Hvis poden blir der har jeg lyst til å be broren min på middag og pils, sove litt lenge i morgen, for så å hente poden og ake eller gå tur med han. Broren min har hjulpet masse til i leiligheten, er alene og vet han kjeder seg masse - særlig i helgene, og i tillegg har han dårlig råd nå, så vil lage en litt god middag som takk for hjelpen.

Så saken er at jeg egentlig ikke har brukt for barnevakt, og synes det er litt teit å ombestemme meg nå, men synes også det blir feil å ha poden der mens vi sitter og pilser og sover, når planen var å jobbe. men får jo ikke gjort noe med det med jobbinga.. Hva ville dere gjort? Jeg kommer nok til å forklare situasjonen for mamma, så får de bestemme selv - men kjenner jeg henne rett, så blir det nok til at poden blir over der. Får skikkelig dårlig samvittighet jeg, i hvert fall siden de har takket nei til middag... : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville latt dem ha poden, bestefar gleder seg jo villt tydeligvis - så kan du gjøre som du sier, sove litt ut i morra tidlig og dra på aketur da. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...