smurf78 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Har kjøpt noen ikea-kaffeglass for en tid tilbake som har begynt å bli hvitaktige i glasset. Noen som vet hva dette skyldes? Er litt udelikat. Går det an å få det vekk? 0 Siter
Gregga Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Hvis du har oppvaskmaskin, kanskje det mangler glansemiddel? Eller hvis de står for tett i maskinen, slik at de gnisser? Nei, jeg vet egentlig ikke, men synes noen glass blir fortere grå/hvite enn andre, har kanskje med kvaliteten på glasset å gjøre? 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Er det slike kaffeglass til 8 kr pr stykk? Mine har og blitt hvite. Jeg kaster dem og kjøper nye, det tar lang tid før de blir stygge egentlig 0 Siter
smurf78 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Skrevet 21. februar 2009 Er det slike kaffeglass til 8 kr pr stykk? Mine har og blitt hvite. Jeg kaster dem og kjøper nye, det tar lang tid før de blir stygge egentlig Jepp de ja..Ikke så dyrt akkurat, men likevel stress å dra til Ikea for å kjøpe nye 0 Siter
filiokus81 Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 På lab'en vasket vi prøveglass som hadde blitt hvitaktige med vann med litt saltsyre i. Det tok det med en gang. Men hvor man som vanlig dødelig får tak i saltsyre vet jeg ikke altså. ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Jepp de ja..Ikke så dyrt akkurat, men likevel stress å dra til Ikea for å kjøpe nye De kan du pælme hvis du ikke gidder å ha dem. Ikke noe å gjøre med, jeg har prøvd mye. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.