Gjest Slutt på tålmodigheten Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Jeg sendte et brev til Sverige med B-post for 2 uker siden... Og det er fortsatt ikke kommet fram! Nå er jeg redd dette er kommet bort i posten. Eller er det mulig at postgangen er så treg?? Noen som har greie på slikt her inne?=) 0 Siter
Gregga Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Så lang tid bør det ikke ta... Jeg sender ofte brev/kort, og får like ofte brev fra Sverige, og det tar ikke mange dagene. Vanligvis ikke mer enn kanskje 2 - max 5. Hadde begynt å lure etter så lang tid jeg i hvert fall. 0 Siter
sort som natta Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 har selv opplevd at viktige ting ikke er kommet frem(resepter etc),så det er mulig det har kommet bort.for din og mottakers del håper jeg det dukker opp! 0 Siter
Gjest pga Skrevet 21. februar 2009 Skrevet 21. februar 2009 Det er mulig forsendingen har vært offer for snøkaoset og forsinkelsene med jernbanen i det siste. Mye post blir sendt med godstog og jeg vet det har vært problemer der. B-post skal jo uansett ta litt lenger tid. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.