Gå til innhold

Treg postgang?

Gjest Slutt på tålmodigheten

Anbefalte innlegg

Gjest Slutt på tålmodigheten
Skrevet

Jeg sendte et brev til Sverige med B-post for 2 uker siden... Og det er fortsatt ikke kommet fram! Nå er jeg redd dette er kommet bort i posten. Eller er det mulig at postgangen er så treg?? Noen som har greie på slikt her inne?=)

Skrevet

Så lang tid bør det ikke ta...

Jeg sender ofte brev/kort, og får like ofte brev fra Sverige, og det tar ikke mange dagene.

Vanligvis ikke mer enn kanskje 2 - max 5.

Hadde begynt å lure etter så lang tid jeg i hvert fall.

sort som natta
Skrevet

har selv opplevd at viktige ting ikke er kommet frem(resepter etc),så det er mulig det har kommet bort.for din og mottakers del håper jeg det dukker opp!

Skrevet

Det er mulig forsendingen har vært offer for snøkaoset og forsinkelsene med jernbanen i det siste. Mye post blir sendt med godstog og jeg vet det har vært problemer der. B-post skal jo uansett ta litt lenger tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...