mariaflyfly Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Døde dy OG mat er ofte to ting av samme sak! Ikke døde kjæledyr. Ikke faen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har hatt min kjære avdøde gamle katt liggende i fryseren i 5 uker nå...Men det er en fryser som jeg ikke bruker til noe annet. Han ligger i en eske inntil våren kommer. Det var jo det eneste alternativet når jeg ikke ville at dylegen skulle kremere han for meg. Hvordan har du løst problemet? Det kan da ikke være helt umulig å fjerne snøen, helle på varmt vann og få gravet et hull til et så lite dyr? Den stakkars gnager'n ligger nå i fryseren inntil videre. Hva skulle jeg ellers gjort? Men jeg har ingen planer om at det skal bli langvarig, for å si det sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Døde dyr og mat er ofte samme sak:) Ikke døde kjæledyr. No way. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Døde dyr og mat er ofte samme sak:) Ikke så lenge pelsen er på... *grøss* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ikke så lenge pelsen er på... *grøss* Good point... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er en ekkel løsning, uansett hvor praktisk den kanskje måtte være... Jeg synes det er uortodoks med døde kjæledyr i fryseren... Kjenner ei som lar skilpaddene ligge i dvale i kjøleskapet gjennom vinteren også. Også ekkelt! Døde dyr og dyr i dvale i nærheten av mat, er visst ikke min greie He he, her var det mye følelser ute og gikk! Så lenge dyret er godt pakket inn, er det da ikke noen som helst fare ved å ha det i nærheten av mat. Det er en praktisk og grei måte å løse problemet på. Om du syns det er så ekkelt, så får du heller kaste dyret i søpla, om du skulle komme i en lignenende situasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meline Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 *Hehe* Søstra mi hadde en periode en haug syltetøy og bær og en død undulat i fryseren... ;o) Har jeg også hatt. Undulat i fryseren, altså. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mirami Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Når jeg har hatt kjæledyr som har dødd om vinteren har jeg kastet det i en kontainer, event lagt det ute i skogen til reven... Det blir kanskje ikke like mye en seremoni som en "begravelse", men det er iallefall et alternativ til å ha den i fryseren! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Når jeg har hatt kjæledyr som har dødd om vinteren har jeg kastet det i en kontainer, event lagt det ute i skogen til reven... Det blir kanskje ikke like mye en seremoni som en "begravelse", men det er iallefall et alternativ til å ha den i fryseren! Tror nok ikke Storebror hadde godtatt å ofre sin lile, døde hamster til reven, men so be it. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 He he, her var det mye følelser ute og gikk! Så lenge dyret er godt pakket inn, er det da ikke noen som helst fare ved å ha det i nærheten av mat. Det er en praktisk og grei måte å løse problemet på. Om du syns det er så ekkelt, så får du heller kaste dyret i søpla, om du skulle komme i en lignenende situasjon. Hehe, jeg skjønner jo at det, sånn isolert sett, ikke er noe problem å putte dyret i fryseren. Men for egen del, så velger jeg klart søpla! Døde dyr - med pels - i fryseren, gir meg hetta 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphira Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kan jo kjøpe en engangsgrill og sette over aktuelle gravplass. Da vil snø og jord smelte/tine under den etter en tid. Alternativt lage et bål og deretter grave en grav under bålet. Kondolerer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kan jo kjøpe en engangsgrill og sette over aktuelle gravplass. Da vil snø og jord smelte/tine under den etter en tid. Alternativt lage et bål og deretter grave en grav under bålet. Kondolerer. ''Kan jo kjøpe en engangsgrill '' Var like før jeg trodde du skulle foreslå kremering her...;-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saphira Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 ''Kan jo kjøpe en engangsgrill '' Var like før jeg trodde du skulle foreslå kremering her...;-/ LOL, huff. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Dette var faktisk en veldig poetisk og fin tittel på et dikt eller en roman. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Dette var faktisk en veldig poetisk og fin tittel på et dikt eller en roman. Ja, det går egentlig an å legge mange nivåer av mening inn i den tittelen :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.