Gå til innhold

Vond rygg

Gjest bare på venstre side

Anbefalte innlegg

Gjest bare på venstre side
Skrevet

Jeg plages en del med smerter på venstre side i ryggen nederst og noen ganger ned i venstre lår også. Det som hjelper er at jeg sitter en stund, en halv times tid. Da forsvinner smertene men når jeg er i bevegelse en times tid etterpå igjen kommer smertene snikende igjen. Slik har det vært en god stund, de kommer og går. Jeg har en favoritsside på venstre side når jeg skal sove. Kan det være grunnen tro? Hva kan dette være for noe?

Håper noen kloke hoder vet hva dette er.

Skrevet

Det er nok ikke lett for oss å si, oppsøk naprapat, kiropraktor, osteopat el.l for en sjekk.

Skrevet

Det kan være isjasnervn som ligger i klem pga stramme setemuskler, rotasjon og eller låsning i bekkent. Dte kan også være en liten prolaps, det vi si at mellomvivelskiven har fått en sprekk og innholdet i skiven siger ut og irriterer nerven.

Ta deg en tur til en manuel terapeut eller en naprat og få dem til å vurdere det føør det blir verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...