Lisabeth Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vært der? OK? Lov til å ta med mat inn i badeanlegget? Kaldt i lufta, kaldt i vannet? Rent, pent? *revolverintervju* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til lita jente Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har vært der senest nå i vinterferien, ja. Vi trives veldig godt der. Det er rent og pent og ordentlig der. Godt og varmt i vannet. Kunne vært litt varmere i lufta for min del, men jeg er kanskje litt frossen av meg. Så at mange andre satt i badetøy uten at de virket kalde. Jeg brukte badekåpe når jeg ikke badet. Sist vi var der, i høst like før de gikk konkurs, stod det plakater over alt om at det var strengt forbudt å nyte medbragt mat og drikke. Vaktene passet på at det ble overholdt. Nå stod det ingen plakater om det, og mange hadde matpakker og flasker stående på bordene uten at det ble påtalt. Men jeg spurte ingen om det var lovlig. Etter gjenåpningen i desember har det fått navnet Toten badeland. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Har vært der senest nå i vinterferien, ja. Vi trives veldig godt der. Det er rent og pent og ordentlig der. Godt og varmt i vannet. Kunne vært litt varmere i lufta for min del, men jeg er kanskje litt frossen av meg. Så at mange andre satt i badetøy uten at de virket kalde. Jeg brukte badekåpe når jeg ikke badet. Sist vi var der, i høst like før de gikk konkurs, stod det plakater over alt om at det var strengt forbudt å nyte medbragt mat og drikke. Vaktene passet på at det ble overholdt. Nå stod det ingen plakater om det, og mange hadde matpakker og flasker stående på bordene uten at det ble påtalt. Men jeg spurte ingen om det var lovlig. Etter gjenåpningen i desember har det fått navnet Toten badeland. Tusen takk for svar. Da pakker jeg badekåpe (er også frossen av meg) og tar med litt rundstykker og frukt. Maten er ofte både dyr og dårlig på slike steder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Tusen takk for svar. Da pakker jeg badekåpe (er også frossen av meg) og tar med litt rundstykker og frukt. Maten er ofte både dyr og dårlig på slike steder. Maten er fryktelig dyr der, og vi har bestandig hatt med medbrakt når vi har vært der. Har ikke fått noen kommentarer om at det ikke er lov, men ikke sett dere akkurat i restaurant-delen, kanskje:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma til lita jente Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Tusen takk for svar. Da pakker jeg badekåpe (er også frossen av meg) og tar med litt rundstykker og frukt. Maten er ofte både dyr og dårlig på slike steder. Enig med deg. Maten de selger i badeland er både dyr og dårlig. Men hvis dere får lyst til å spise middag etter badet, kan jeg anbefale Badeland gjestegård som ligger rett ved siden av. Der har de gode middagsretter til helt greie priser. Hvis dere er interessert i overnatting er det også rimelig der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.