Gå til innhold

Har du stemt?

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Da var mannen din hvertfall i mindretall ;O)

Ja, og han giddet ikke stemme heller. Vi andre gjorde det ;) Ungene har vært ganske ivrige, minus den minste som la seg et kvarter før slutt.

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

9

• Lotte :o)

8

• Colette

7

• Lillemus

6

Mest aktive i denne tråden

AneM1365380603
Skrevet

Det var rene utklassingen! Disse mannfolka.....som alltid lar seg blende av et vakkert utseende. Fortell han at dette ikke er noen skjønnhetskonkurranse:-)

Hehe. Det skal jeg si til han ;) Hun er jo veldig vakker da, og den kjolen var skikkelig fin.

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235250944' post='4096301]

Er dette noe å rope hurra for? Du snakker om den irriterende fiolingnukker'n? *øresmerte* ;-)

Svært så negativ du er da ;o)

Skrevet

Hehe. Det skal jeg si til han ;) Hun er jo veldig vakker da, og den kjolen var skikkelig fin.

Jada, hun er vakker. Men hun vet det godt selv, og det synes jeg ikke er fullt så kledelig. Blir ganske lei av å se på hennes evinnelige flørting med kameraet. "Her er jeg, og er jeg ikke nydelig?"

AneM1365380603
Skrevet

Jada, hun er vakker. Men hun vet det godt selv, og det synes jeg ikke er fullt så kledelig. Blir ganske lei av å se på hennes evinnelige flørting med kameraet. "Her er jeg, og er jeg ikke nydelig?"

Hun spiller på det hun har, ja, men fint at hun har kutta ut å stikke tungespissen ut av munnen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235250944' post='4096301]

Er dette noe å rope hurra for? Du snakker om den irriterende fiolingnukker'n? *øresmerte* ;-)

Hvis du ikke lar deg rive med av hans musikalitet og spilleglede...da skjønner ikke jeg hvor du befinner deg rent musikalsk :-(

AneM1365380603
Skrevet

Håper det går like bra i Europa ;O) Jeg har troen på han :o)

Jeg er bare _så_ begesistret :o) Han er så sjarmerende når han framfører den flotte låta!

Skrevet

Svært så negativ du er da ;o)

Sorry, men dette showet er fullstendig avlegs.

Bruce Springsteen er mer behagelig for mine ører.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har stemt på begge de to Alexandrene:-) Liker egentlig begge to like godt:-)

Jeg hadde den andre på andre plass ;o)

Skrevet

Hun spiller på det hun har, ja, men fint at hun har kutta ut å stikke tungespissen ut av munnen.

Det er vel det enste framskrittet som er å spore også. Jeg orker ikke den slags selvnyting, og skjønner ikke at ikke flere mannfolk ser dette. Jeg hadde ikke klart å finne en mann tiltrekkende, som oppførte seg på den måten der. Uansett hvor kjekk han måtte være :-)

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235252066' post='4096323]

Sorry, men dette showet er fullstendig avlegs.

Bruce Springsteen er mer behagelig for mine ører.

I kveld er det felegnikking som gjelder :o)

Skrevet

Hvis du ikke lar deg rive med av hans musikalitet og spilleglede...da skjønner ikke jeg hvor du befinner deg rent musikalsk :-(

Han er sikkert flink, men han har musikk for kun spesielt interesserte med dette felegnøret (det blir for tydelig i forhold til heheten). Jeg har aldri likt sånn musikk. Ikke har han noe stemme å skryte av heller.

Du trenger ikke være sileppa... hehe...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235252422' post='4096333]

Han er sikkert flink, men han har musikk for kun spesielt interesserte med dette felegnøret (det blir for tydelig i forhold til heheten). Jeg har aldri likt sånn musikk. Ikke har han noe stemme å skryte av heller.

Var det å være "sileppa"? :-) Jeg er bare oppriktig forundret over at du oppfatter denne typen felespill som ørevondt. Kan forstå i det i mange andre sammenhenger, men ikke i denne.

AneM1365380603
Skrevet

Var det å være "sileppa"? :-) Jeg er bare oppriktig forundret over at du oppfatter denne typen felespill som ørevondt. Kan forstå i det i mange andre sammenhenger, men ikke i denne.

6-åringen var sileppa da hun måtte i seng etter GP ;)

Skrevet

Ja du hadde denne :-( = si leppe

Er det ikke godt at vi liker forskjellig musikk da? Dette er definitivt ikke min gate, nei.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235252822' post='4096349]

Ja du hadde denne :-( = si leppe

Er det ikke godt at vi liker forskjellig musikk da? Dette er definitivt ikke min gate, nei.

Ok. Jeg tenker ikke på det som sileppe, men som et trist fjes. Greit - vi er uenige. Men alt til sin tid. Jeg liker også Bruce Springsteen - men utseendet mer enn musikken :-)

Skrevet

Uff ja, faktisk. For første gang i livet har jeg stemt på en MGP - låt:-)

Både låten og gutten slengte "gamla" i gulvet med et smell. For en sjarmørklump:-)

Og ved siden av meg satt min kjære lettere surmulende for at Tone ikke vant:-D

Vi kunne vært foreldre til begge to og vel så det:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1235252422' post='4096333]

Selv om du ikke liker det trenger du ikke kalle det felegnøring.

Gjest Brunt sukker
Skrevet

Det er vel det enste framskrittet som er å spore også. Jeg orker ikke den slags selvnyting, og skjønner ikke at ikke flere mannfolk ser dette. Jeg hadde ikke klart å finne en mann tiltrekkende, som oppførte seg på den måten der. Uansett hvor kjekk han måtte være :-)

Hi hi, har du ikke skjønt det at en av de tinga mannfolk synes er dritsexy er akkurat det når kvinnen vet hun er sexy og spiller på det. Det utstråler selvsikkerhet bla.

Men jeg er enig, som vesen fra to forskjellige planeter som vi er menn og kvinner, så finner mange kvinner det helt pyton når mannfolka går rundt og digger seg selv.

Ble vi virkelig laget for å finne hverandre og leve livet sammen dere ;)

Skrevet

Selv om du ikke liker det trenger du ikke kalle det felegnøring.

Jo, det er jeg i min fulle rett til. Det er som isopor på vindu.

Jeg håper virkelig at dette ikke blir en "på-hjernen-låt".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...